C

Pointe at South Mountain Apartments

8809 South Pointe Parkway East, Phoenix, AZ 85044
8809 South Pointe Parkway East, Phoenix, AZ 85044

Contact Property

Pointe at South Mountain Apartments

8809 South Pointe Parkway East

Phoenix, AZ 85044

 
 
 
 
 
 

epIQ Report Card

In partnership with SatisFacts™

Community epIQ Grade N/A

Ratings & Reviews (106 Reviews)

Filter
  • 5 out of 5
  • 4 out of 5
  • 3 out of 5
  • 2 out of 5
  • 1 out of 5
No reviews match your search.
Resident 2017 - 2020
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
08/15/2020
I would not recommend this apartment. The office staff has always been rude, and usually has an attitude with any answer or question you have. You not be paying for Amenties. Two small pools, one Jacuzzi that doesn't even work. No Gym. Only two doggie bags… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

08/19/2020

We're very sorry to hear that you have not had a positive experience in our community and would love to do our best to address the issues in your review. Concerning our community amenities, we're sorry to hear that they have not met your expectations. The health concerns for our residents have resulted in scaling back the use of the amenities that we do have and we can assure you that we look forward using all of our amenities once again without worry. We completely understand the frustrations that may occur due to the updated office protocols. Though we sincerely wish that we could be open to assist with everything that we were previously, the COVID-19 outbreak has forced us to change our policies accordingly. We can assure all of our residents that we are doing our best to be fair while enforcing the policies as we always have. Concerning your 60-day notice, we remind our residents more than 60 days ahead about giving proper notice in writing and we also allow submissions via the internet in the case of printer issues. We sincerely appreciate your feedback and are sorry to hear that these issues have resulted in your departure from our community. If you have any questions concerning your move-out, billing, or anything else, please feel free to contact us and we'll be happy to assist in any way we can. Thank you and have a fantastic day!

Resident 2018 - 2020
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
03/04/2020
SCAM, SCAM, SCAM!!!!!! Luxury my ---. My boyfriend lived here for 2 years and was an outstanding tenant. Always worked with the front office and even at times helped them out when they would leave their maintencance shed open all night long. He moved because from… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

03/09/2020

We're very sorry to hear that you had this experience in our community and would love to work to make things right. Please send a recount of your experience directly to our community manager at [email protected] In your email, detail that you would like it forwarded to the regional portfolio manager in charge of Pointe at South Mountain. We will make sure that the incident gets to the correct location so we can investigate and refund any money to which your boyfriend is due. Thank you for your feedback and we hope to hear from you soon!

Resident 2019
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/20/2019
I have lived at Pointe at South Mountain since April and have no complaints. The community is clean and quiet . The office staff Joann and Silvia are very friendly and a pleasure to interact with. Any maintenance issues were resolved timely and staff is professional… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

10/01/2019

Thank you so much for your kind words! We appreciate our residents and work so hard to keep our community a great place to call home. If there's anything more we can do to improve your experience, please don't hesitate to reach out. Thank you and have a wonderful day!

Hayden_S862 • Resident 2019
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
05/27/2019
I have lived here for 5 months now and am very pleased with my experience so far. The flooring is beautiful and the kitchen very neat. I lost my keys and on Memorial Day a staff member took time out of her holiday to help me… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report
Jon_F • Resident 2015 - 2018
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
10/15/2018
Ive been living here for 4 yrs , . A new manager comes in after 4 yrs and tells me Im abusing the coffee. I was lectured this morning . Very slowly " Jon " 4seconds go by . ( im like what spit it out… See More
Useful    1
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

10/23/2018

Hello Jon, First of all, let us extend to you our apologies for any stress you may have been caused by this situation. It is our goal to make Pointe at South Mountain a place you love to call home, and we understand that you would like to utilize the community amenities to the fullest extent possible. Our coffee bar, as with each of our community amenities, is there for the enjoyment of all of our residents. Because of this, we must be mindful of how much we use these amenities and refrain from using them in excess as this would be unfair to others who may wish to enjoy, in this case, the coffee bar as well. As always, we encourage each of our residents to come and use the shared amenities as much as they would like, just so long as they do so in a way that is respectful to the community as a whole. We hope that we were able to address your concerns and would like to thank you very much for providing us with feedback. We take improvement very seriously and want you to know that this review has been shared with the team. Again, thank you for your feedback and please have a wonderful day!

Resident 2018
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/17/2018
The appointments are nice, decent size, love the area and surrounding community. The staff is the absolute worst. They are unprofessional and unhelpful when it comes to matters they don't want to help you resolve. Some of the girls upfront are extremely rude and un-knowledgeable. See More
Useful    1
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

10/17/2018

Thank you for your review. While we appreciate your feedback about our apartments and location, we want you to have an overall excellent experience. Recently, there have been a few changes in our staff. We appreciate our residents' understanding and patience in this matter. Having said that, we sincerely apologize if there was any miscommunication with our staff. It was never our intention to make you upset. We can assure you that our Community Manager is committed to our residents and is available when needed. If you have any concern or question, please don't hesitate to reach out to her directly at [email protected] Have a great day.

Resident 2018
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/02/2018
This place is terrible. Most of the office staff have the worst attitudes and customer service I have ever experienced. Maintenance doesn't know how to do their jobs, or they just do the bare minimum so the issue occurs a day later then they say they're… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

09/07/2018

We are very sorry to hear that you have not had a positive experience in our community. Our team here at Pointe at South Mountain works hard to provide the highest quality of service to anyone who walks through our door. We apologize for any frustration you may have felt during this time. Please let us work to make things right! There are a few issues you have mentioned in your review that we find very concerning and encourage you to reach out to our regional manager Patricia at (602) 914-7001. We would love to start a dialogue with you about this review and how we might be able to turn your negative experience at Pointe at South Mountain into a positive one. We really appreciate that you've taken the time to provide our community with feedback and we take improvement very seriously. Please have a wonderful day!

Resident 2017 - 2018
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
07/28/2018
I've been in this apt complex for a year now and am very concerned about the saftey. They have a little 'back parking space' that isn't assigned to anyone...it is for guests or over flow. IKVE mentioned to the management that hat actually goes on back… See More
Useful    1
Thanks for voting!
Report
chernandez7100 • Resident 2018
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
02/07/2018
Me and my fiancé been living here for over a year . Long story short Management can’t resolve our issue . We have upstairs neighbors that are breaking the lease agreement since October and Management has failed to resolve the issue . See More
Useful    1
Thanks for voting!
Report
Dina_F • Resident 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
11/27/2017
I moved into the 1bd for $790. I thought was an awesome price for the location. My apartment is cute, with full brand new washer and dryer. I couldn't have been more happier. But I received my first month bill my rent was $907! Second month… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

11/29/2017

Hi Dina - We apologize for any confusion! Our Community Manager, Jamie, would be glad to meet with you to discuss your concerns in more detail. Unfortunately, we have no control over the City of Phoenix tax or the water/sewer/trash bill. We do our best to give estimates to future residents, and make sure that they are aware the amount could fluctuate based on usage. You can reach Jamie at [email protected] or 602-438-0057. She and her team are here to help, and she would be happy to speak with you. Lily, ConAm Customer Service ([email protected])

PlanMaster • Resident 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/15/2017
This is actually a very decent place, depending on your situation. Granted, it's not the nicest Place in town, and some folks look a bit shady, but no one has ever bothered me or given me trouble. For the price it is really a nice value… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

09/18/2017

Thanks so much for your review! We appreciate your feedback, and our team is always looking to improve and grow. Much appreciated! - ConAm Customer Service

Fromage91 • Resident 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
08/03/2017
I have been a resident at Pointe at South Mountain Apartments since May 2017. I decided to wait several months before posting my review of this property to help ensure that I give an accurate and fitting description of my experiences. The short and sweet: I… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

08/03/2017

Our team is thrilled with your articulate and detailed review! It's gratifying to have their hard work recognized, and to know that it's paying off with a happy resident. A million thank yous! - ConAm Customer Service

Prospective Resident Visited 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
07/24/2017
Like the rest said: DON'T MOVE IN HERE. The Management is no where to be found. They let two unqualified, and unprofessional girls work the desk with no training on how leases work (first problem). There is no Management on site at all, I have never… See More
Useful    2
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

07/25/2017

We're so sorry for the confusion, and we'd like to do all we can to help. The apartments that were available during your first visit were likely rented to customers who applied and paid their holding deposit within 24 hours of receiving a quote. When taking prospective residents on tour we do our best to ensure that they have all the information pertaining to the daily pricing system, and we encourage them to apply to hold the home and lock in the rate they were looking for. We will address this with our team, to make sure that this is being communicated clearly to every potential resident. Please reach out to our Community Manager, Jamie, at [email protected] so that she can sort your application fee. We were indeed waiving fees until 7/30, and she wants to make sure this gets taken care of. - ConAm Customer Service ([email protected])

Resident 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
06/21/2017
So far this is the worst place I ever moved to!!!!! When I first moved in I was told that my tub needed to be replaced due to a leak, which was no big deal. Once I moved in I then noticed holes in the wall,… See More
Useful    1
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

06/23/2017

Hello - We're so sorry to hear that your AC is a problem, and our team is working hard to address all work orders as quickly as possible. We know this is a tough time to be without AC. We're a little short-handed this week. We know this is no excuse, but we want to assure you will we take care of this as soon as we can. We were not aware of an issue with lights, and we'd like to make sure we get that addressed as well. Our Community Manager, Jamie, would be glad to hear from you and discuss your concerns personally. You can reach Jamie at 602-438-0057 or directly via email at [email protected] You can also contact our corporate home office at [email protected] - ConAm Customer Service

KBarrington • Resident 2015 - 2017
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
01/21/2017
This place had some issues, to be Jonathan is fabulous and has always been super helpful. The previous managers weren't good. But I've been in the office a couple of times in the last couple of weeks and met the new Manager. I liked her immediately.… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

01/23/2017

Wow, thanks so much for the lovely review! Jamie and team really appreciate you taking the time. - ConAm Customer Service

EBeauchman • Resident 2014 - 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
08/11/2016
The BEST kept secret in the Valley!!! I love this place so much I renewed my lease for the third year in a row! The office staff is incredible, helpful caring and knowledgeable - the maintenance guys never let us down when and if things in… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

08/15/2016

Wow, such an awesome review! It's great to see that you're a fan of your home and community...that's our goal. Thank you!

jordan.renae • Resident 2014 - 2015
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
08/02/2016
I lived at this complex from 2014-2015, and I have nothing but positive things to say. The complex was quite, and nicely kept. There were no loud children running through the streets at all hours of the night and no random construction work being done at… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

08/02/2016

We're so glad our team was able to make you feel so at home. Thank you!

jfinwall • Resident 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
07/19/2016
Ive lived here for three years , apartments are very spacious , newly remodeled , and the mgt staff is proffesional and pleasant. The maintenance staff are helpful and efficient. My apartment is next to south mountain park. All the hiking and biking you need. Happy… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

09/30/2014

Yay, we are happy as well! Thanks for sharing your experience.

Resident 2014 - 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
07/18/2016
I just completed a 2 year stint at this location. I would say that 95% of my feedback is positive. The office folk are kind, efficient and easy to engage with. I had mostly quiet neighbors in my upstairs location. Most of the noise came from… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

07/19/2016

Thank you so much for your thoughtful and honest review. We're glad that you found your time with us enjoyable! We appreciate your feedback, as we're always looking to improve. We wish you all the best.

Resident 2015 - 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
06/11/2016
It is my delight to be able to write this review after living here for a year. Let's just say my disgust with the management, facilities, and apartment has been accumulating since BEFORE we moved in, and to this day I feel it is my personal… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

07/06/2016

We're very sorry to see that things have not gone smoothly, and we'd like to do all we can to help. You can reach out to our home office at [email protected]

Resident 2015 - 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
02/09/2016
They want me to be happy. They want to work with me. They love calling me a liar. They want me to come home and have a smile on my face....that is their point of view. The reality...they don't want to work with me, they don't… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

02/10/2016

Our Community Manager Janae has been communicating with you about some alternatives. We would love to keep you, and we will do all that we're able to make you comfortable. Please let Janae know how you'd like to proceed, and she will do what she can to make it happen.

[email protected] • Resident 2012 - 2016
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
01/06/2016
I've lived here going on 4 years and I love it. I've lived in apartments for the most part of my adult life and I have not had anywhere near as pleasant an experience as I've had living here. All the staff, from Janae and her… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report

Pointe at South Mountain Apartments Manager

02/10/2016

Yay! Just looking back at reviews and saw this beauty. We love to hear that you're loving it here...you know what we mean! Thanks so much :)

Resident 2013 - 2015
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
12/02/2015
Check your credit report for and judgments. If you are late and you receive a notice it's a possibility they are sending it to the courts. I had several judgments from them, although rent was paid within 2-3 days after due date, a judgment was issued… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report
levisdavis • Resident 2011 - 2015
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/27/2015
Here's a quick scenario of what it's like to live here for five years, "Broken refrigerator? They'll fix it next week." I've lived here for 5 years and I strongly suggest you look elsewhere. *I've gone through 4 refrigerators now and have lost hundreds of dollars… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report
agfuentes • Resident 2013 - 2015
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
09/25/2015
Where do I start? Let us just mention the things that happened this week, and this week alone. 1) Monday: they parked a truck that was moving appliances behind my car. Refused to move it. Was late to work. There was plenty of space in other… See More
Useful    0
Thanks for voting!
Report
 Updated Review
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
Useful    
Thanks for voting!  

Manager

 
·

Features & Amenities

Laundry

  • Laundry On-Site
  • Laundry in Units

Parking

  • Covered Parking

General

  • Hot Tub
  • Pool

Pets

  • Dogs Allowed
    Weight Limit: 25lbs
    Comments: $300 deposit per, $25 ea. month per. 2 pets max, 1 yr old+. 40 lbs max. Not permitted-Bull Terriers, Bull Mastiffs, Chow Chows, Dobermans, German Shepherds, Huskies, Pit Bulls, Rottweilers, Stafford Terriers, exotic animals
  • Cats Allowed
    Comments: $300 deposit per, $25 ea. month per. 2 pets max, 1 yr old+. 40 lbs max. Not permitted-Bull Terriers, Bull Mastiffs, Chow Chows, Dobermans, German Shepherds, Huskies, Pit Bulls, Rottweilers, Stafford Terriers, exotic animals

Floor Plans & Pricing

Studio, 1 Bathroom

  • Price
    Price

    $1,056

  • SQ. FT.

    N/A

  • Available
    Avail.

    N/A

  • Model

    Studio

1 Bedrooms, 1 Bathroom

  • Price
    Price

    $925

  • SQ. FT.

    N/A

  • Available
    Avail.

    N/A

  • Model

    1 Bedroom

1 Bedrooms, 1.5 Bathrooms

  • Price
    Price

    $1,202

  • SQ. FT.

    N/A

  • Available
    Avail.

    N/A

  • Model

    1 Bedroom

2 Bedrooms, 1 Bathroom

  • Price
    Price

    $1,204

  • SQ. FT.

    N/A

  • Available
    Avail.

    N/A

  • Model

    2 Bedrooms

2 Bedrooms, 2 Bathrooms

  • Price
    Price

    $1,210

  • SQ. FT.

    N/A

  • Available
    Avail.

    N/A

  • Model

    2 Bedrooms

Disclaimer: Floor Plans data have been collected from Internet users and may not be a reliable indicator of current or comprehensive floor plans offered.

Leasing:

C
ConAm Management
VIEW 122 COMMUNITIES

Mornings at The Pointe at South Mountain begin with the sun rising over breathtaking golf course views. Enjoy our complimentary gourmet coffee bar as you head out the door to start your busy day. Our recently upgraded community amenities and convenient location offer something for everyone. Spend your day lounging at our resort style pool or find adventure exploring the numerous hiking trails throughout the South Mountain Preserve. Our beautifully remodeled apartment homes feature new appliances, wood style flooring, modern cabinetry and decorative light fixtures.

Questions & Answers

There are no questions yet for this property!
Be the first to ask.

Your question has been submitted!

Please allow up to 24 hours for your answer to be visible to the public.

·
Type your answer:
Please allow up to 24 hours for your answer to be visible to the public.
Please allow up to 24 hours for your answer to be visible to the public.
· Just Now

Frequently Asked

What are noise levels like at Pointe at South Mountain Apartments?
The community is rated 1.5/5 stars, which is considered having loud noise levels on average.

How satisfied are residents with the upkeep and overall appearance of the grounds at Pointe at South Mountain Apartments?
The community is rated 1/5 stars, signifying no satisfaction on average.

How safe is Pointe at South Mountain Apartments?
The community is rated 1/5 stars, which is considered being not safe on average.

How satisfied are residents with the neighborhood
The community is rated 2/5 stars, signifying slight satisfaction on average.

How effective was the maintenance team when resolving your problem?
The community is rated 1/5 stars, which is considered being not very effective on average.

How often does management engage with reviews?
Managers have responded to 100% of their community reviews in the past year.

How quickly does management engage with reviews?
Managers have replied within 4.5 days to their community reviews in the past year.

What is the pet policy at Pointe at South Mountain Apartments?
Dogs Allowed
Weight Limit: 25lbs
Comments: $300 deposit per, $25 ea. month per. 2 pets max, 1 yr old+. 40 lbs max. Not permitted-Bull Terriers, Bull Mastiffs, Chow Chows, Dobermans, German Shepherds, Huskies, Pit Bulls, Rottweilers, Stafford Terriers, exotic animals
Cats Allowed
Comments: $300 deposit per, $25 ea. month per. 2 pets max, 1 yr old+. 40 lbs max. Not permitted-Bull Terriers, Bull Mastiffs, Chow Chows, Dobermans, German Shepherds, Huskies, Pit Bulls, Rottweilers, Stafford Terriers, exotic animals

What types of floor plans are available?
Studio, 1 Bath and 1 Bed, 1 Bath and 1 Bed, 1.5 Baths and 2 Beds, 1 Bath and 2 Beds, 2 Baths


Pointe at South Mountain Apartments Gallery

Manager Uploaded Photos
Resident Uploaded Photos

Similar Properties

Image of San Portella in Tempe, AZ

San Portella

Tempe, AZ

Pointe at South Mountain Apartments is an apartment in Phoenix in zip code 85044. This community has a Studio - 2 bedroom, 1 - 2 bathroom, and is for rent for $925 - $1,210. Nearby cities include Glendale, Scottsdale, Laveen, Tempe, and Tolleson. 85284, 85283, 85048, 85226, and 85042 are nearby zip codes.

  • Price

  • Sq. Ft.

  • Availability

  • Model

MOVE-IN SPECIAL

Pointe at South Mountain Apartments

Provided by Property Management

Management Photos (15)

  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Manager photo uploaded on 06/22/2017) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ

Provided by Other Residents

Resident Photos (2)

  • (Resident photo uploaded on 08/11/2016) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  • (Resident photo uploaded on 04/19/2014) Image of Pointe at South Mountain Apartments in Phoenix, AZ
  Back To Top
Contact Property