Omnia Baseline

What is epIQ?

Omnia Baseline

1145 West Baseline Road, Tempe, AZ 85283
(75 Reviews)

Move-In Specials

$500 SUMMER SPECIAL Tour & apply within 24 hours to save $500 on select apartment homes! *Restrictions apply. Talk to tour leasing team for more details.

Omnia Baseline Reviews

(75)

3 rating

See Details

75 total reviews

(

Verified

)

Verified
Reviews with the Verified Badge are from residents or prospects surveyed directly from SatisFacts™ at the community, ensuring reviews are from real residents or prospects!

Sort:

  • Newest Activity
  • Recently Lived In
  • Review Rating
Review Author Icon

delaneypremier@gmail.com

prospectiveVisited 2022

12/30/2022

Call me I am filing a lawsuit.

I am a Lawyer and am currently providing assitance to a couple whom have which come upon a hard time. after 32 calls to management team and corporate office still no response. this was pro bono but based on the reviews and lack of communacation between residents and management I must speak out. all of those burdened by this locale .... please call or email me.

    Review Author Icon

    anonymous

    Resident 2021 - 2022

    8/30/2022

    Nobody likes to be taken advantage of

    and that’s exactly what this place has done as I’ve moved out. I asked for a checklist from an unpleasant guy named Jake in the office as far as moving out. He looked at me like I was an idiot and told me to just clean the place. I cleaned the place and moved out the 20th, a day the office should have been open but they weren’t. I emailed them I had the keys and to let me know how to proceed. They’re still charging me for rent for the days they were closed. Jake refuses to take any responsibility for there being no way to return them. Beyond that I’m still being charged a $125 cleaning fee so why’d I even clean? He feels justified and entitled to take my money for all this. Proceed with caution when dealing with him and if any of his superiors would like to reach out I’d love to go through these details.

      Review Author Icon

      Resident 1040970

      Verified Resident 2022

      6/30/2022

      The place is too small and modern for the price. Staff is too small for this big complex which leaves community equipment and areas not well kept up with cleaning or fixing, they do not specify exact rates or explain the amount that will be billed on top of what you have to pay, the place does not replace or fix fully areas there is always a work around to make it look nice, roaches are a big problem since move in date it's been a problem I would not complaint of price was 1000 or even 1200 they only thing worth in the building Is the AC

        Review Author Icon

        Resident 1036560

        Verified Resident 2022

        6/16/2022

        Location wise it's a good place to live, but you will have problems dealing with pests, loud and noisy residents talking on the phone at late nights, and the laundry won't work/accept credit cards once in a while, pool and hot is not clean/functional most of the times.

          Manager

          6/20/2022

          Omnia Baseline
          Thank you for providing your feedback. Our team always encourages our residents to provide their feedback whether positive or negative, we use both as a way to improve our resident experiences.
          Review Author Icon

          Jose_C720

          Resident 2016 - 2022

          6/9/2022

          Another cheap corporate apartment

          Resident for 6+ years. Walls are thin, can hear neighbors talking at normal conversation levels. If you live on the eastside of apartments you have to annoyingly go all the way around. Out of date appliances/cabinets. Excess of dog feces that doesn't get cleaned up. New monthly rent price does not reflect apartments. They have a monthly $25 mandatory service of "Valet Trash" that you can't take off which is just a stream of revenue for apartments. Hardly anyone uses it and apartment is not big enough to warrant that service. I'd rather see that money for a useable entrance on the other gate. But again they care for profit only. After signing my new lease in April I was never sent papers to fill out for a parking permit. My car got towed and I asked why I wasn't sent papers after my lease in April, they didn't respond. Asked how can we fixed this because obviously some miscommunication happened and was instantly met with the corporate line "We are not liable". Was told I would receive the letters and still have not. Don't expect management to help, they don't have the power to help you. Waaay better options.

            Manager

            6/20/2022

            Omnia Baseline
            Thank you for taking the time to share your feedback with us and we sincerely apologize for any inconvenience in your living experience. The team is investigating this further to learn more about your experience. If you are willing, please send an email to baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877 so we can further assist you. We hope you'll allow us to speak with you.
            Review Author Icon

            Resident 1028757

            Verified Resident 2020 - 2022

            5/23/2022

            Good morning, well I have been here for about six months, I like the location wich happens to be awesome for me, besides this I think that the Fridge and the Range are too old, the cabinets and the shower look old too, the air vents are all messed up, in general I think that the apartment needs remodeling, I have been on others friends apartment's in the area and they look nicer on the same range of prices. Talking about the grounds, I don't like to swim on green water (causes diseases and infection because the algae), I mean how not to look at it if it's in front of Staff office? There have been several times that I have to go back to my apartment on swimsuit, because the condition of the pool and hot tub. I hope you really take the comments on the best way and not as mean as it might seem. I feedback for improvement.

              Manager

              6/6/2022

              Omnia Baseline
              Thank you for providing your feedback. Our team always encourages our residents to provide their feedback whether positive or negative, we use both as a way to improve our resident experiences.
              Review Author Icon

              Resident 1018474

              Verified Resident 2021 - 2022

              4/21/2022

              My car got broke into on the second week I moved in, and don't feel they help, I am new here on the state and did not feel they care about you, as long as you pay rent, also sometimes when you walk into the main office they do not stop whatever they are doing on the computer to put atencion on your needs

                Manager

                4/25/2022

                Omnia Baseline
                Thank you for taking the time to share your feedback with us and we sincerely apologize for any inconvenience in your living experience. The team is investigating this further to learn more about your experience. If you are willing, please send an email to baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877 so we can further assist you. We hope you'll allow us to speak with you.
                Review Author Icon

                Resident 1011879

                Verified Resident 2018 - 2022

                4/2/2022

                I'm secure in therm of security we have committed management quick to respond to our requests experienced tteam members and respect I will recommend every one to come and live with us the managers are friendly

                  Manager

                  4/4/2022

                  Omnia Baseline
                  Thank you so much for sharing your positive feedback with us and allowing us to serve you. Have a great day!
                  Review Author Icon

                  Resident 1009479

                  Verified Resident 2021 - 2022

                  3/24/2022

                  Noisy! Noisy! Noisy! Noise from all directions: upstairs unit, next door, the unit on the other side of my bedroom wall, and even a random resident in the middle of the complex. I called for maintenance for minor issues and while the guy came the next morning, he just barged into my unit with his copy of the key after I failed to answer the door because I was still asleep. Same incident with the cable guy. He too, barged in with his key after I failed to answer because I was still in bed. I work the graveyard shift, so I tend to sleep during the day. I received no email or text or phone call regarding their visit prior. When I relayed that concern to management, they insisted that I must have agreed to let them in when I placed the maintenance order online. I was sure I did not give them permission. And they weren't sure about the cable guy. They offered that they had nothing to do with outside service such as cable, but couldn't explain how the cable man had a spare key to my unit. I also feel unsafe. Cops have visited this place twice… See More>
                    Manager

                    3/25/2022

                    Omnia Baseline
                    We apologize that our service did not satisfy your expectations. Your feedback will help us get better. Please send us an email at baseline.cm@avantiresidential.com or call at us 480.839.4877 with any details of your concerns as we would be more than happy to help you resolve these issues to make your living experience better. We look forward to hearing from you.
                    Review Author Icon

                    maskey1022

                    Resident 2021

                    12/7/2021

                    I'm impressed. I've managed several properties and even train other properties. These guys are doing a great job here. Vivian and Alyssa in the office are great! Work orders are completed quickly. Ground are kept up. It's a gated community which is nice. The amenity areas are clean and kept. Even many of the residents that my puppy and I have met are all friendly. Convenient access to the bus line if needed and to everything else if you're driving. This property is well run and well maintained. Kudos to everyone here!

                      Manager

                      12/13/2021

                      Omnia Baseline
                      Your great review has made our day! We are grateful to know that our efforts to improve and maintain the community has continuously earned us the trust and recommendation of our residents. If there is anything you ever need, be sure to reach out to the office and let us know.
                      Review Author Icon

                      anonymous

                      Resident 2017 - 2021

                      9/1/2021

                      All I got to say they constantly change manger, the management is consult changing. When I first moved here the two ladies who were here were wonderful, I wish they never left. This management sucks. They start charging you for your rent 3 days before the first & will charge you a 37$ day each day including the first & keep charging you 37$ until you pay it. This management has been the stupidest management here. You get charged for the dumbest thing. Please take your money else where. There has been horrible things to happen here. The police is constantly here, this is not a place for younger children. The maintenance guys suck they never do there job. I can keep naming stuff that has happened here. Please go else where.

                        Manager

                        9/15/2021

                        Omnia Baseline
                        We're sorry to hear that your time at our community did not result in a higher rating. We would just like to clarify a few things about your review. First, we do not charge $37 a day for late fees instead, we charge $37 a month for renters insurance or if your active policy has expired. Second, rent is always posted to all resident's accounts by the 26th of the month to give you extra time to go in and pay your rent prior but rent is not due until the 1st of every month. Third, we have an entire new staff in the office as well as the maintenance team. We have noticed that residents bring up old maintenance issues and tend to hold that against the team. We hope you understand that we are trying our best to accommodate previous and current requests. If you still have questions about your the fees or any other concerns you would like to discuss with us, please email us at baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877. Thank you.
                        Review Author Icon

                        anonymous

                        Resident 2020

                        12/19/2020

                        Do not move here unless you'd like to become roommates with roaches. Have no help with any issues and pretty much feel unsafe in your home due to the neighbors. They just paint it up and patch it up for new tenants place is a safety hazard to live in.

                          Manager

                          5/20/2021

                          Omnia Baseline
                          Hello, Valued Customer. Thank you for taking the time to leave a review. We would like to further investigate issues you've mentioned in your comments. Please reach out to us at baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877 so that we can set an appointment to speak with you in person to resolve your concerns. Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you soon.
                          Review Author Icon

                          anonymous

                          Resident 2020

                          8/14/2020

                          Please do not move here for your own safety and security. These are the worst apartments in Tempe. This place is full of thugs and criminals. An ---------------- guy who is a ---- and a criminal who lives here physically assaulted me and damaged my vehicle. This ---- kicked my vehicle several time, tried to break my window and then spit on my vehicle. The maintenance guy ----- (also an ---------------- guy) who is friends with this ---- witnessed this incident gave false statement to the manager that I was speeding so the attack against me was justified. The manager ----- ignored all my emails and refused to provide any help. This ---- came back a 2nd time and slashed the tires of my car in the middle of the night. I filed 2 police reports with tempe police. For the first report the maintenance guy ----- lied that i was speeding that's why this other ---- attacked me so the police could not do anything. The manager ----- refused to take any action against this ----. For the 2nd incident, there are no security cameras around this building and no video security footage so the police could not help… See More>
                            Manager

                            8/15/2020

                            Omnia Baseline
                            Hello, Valued Resident. Thank you for taking the time to leave a review. We apologize that you've had a less-than-stellar experience. Please know that's not our standard, and we strive to provide the best in customer service and living experience at all times. Clearly we've missed the mark with yours and we'd like to discuss how we might improve your time with us. Please reach out to us at baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877 so that we can set an appointment to speak with you in person to resolve your concerns. Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you soon.
                            Review Author Icon

                            anonymous

                            Resident 2020

                            7/23/2020

                            Do NOT move here! They have a bad roach infestation!!!! Not only in the kitchen. The bathroom and the rooms. Theh crawl over the carpet. Its literally gross!!! Called a the office multiple times. They didnt do nothing about it. I spend about 50 dollars a month buy roach traps. The apartment I stayed in had the ceiling leaking. Maintenance came twice to seee where it was coming from and just said it should stop. It's been a couple months and it still didn"t. The door lock was about to break which I complained about when I first moved in. It finally broke. Called to let them know. They referred me to a lock Smith. Paid 100 dollars for that. It broke after the first week. Even After complaining about it when we first moved in. The toilet is always running. Wasting water. Put a work order for that, the maintenance man came over basically used duct tape to fix it. And said it should work fine. But the toilet Is constantly running. The freezer gave out. Alllll the meat expired. Maintenance men came over again. Looked it over and said "there's not problem with it, sometimes it gives out… See More>
                              Manager

                              7/24/2020

                              Omnia Baseline
                              Hello, Valued Resident. Thank you for taking the time to leave a review. We apologize that you've had a less-than-stellar experience. Please know that's not our standard, and we strive to provide the best in customer service and living experience at all times. Clearly we've missed the mark with yours and we'd like to discuss how we might improve your time with us. Please reach out to us at baseline.cm@avantiresidential.com or give us a call at 480.839.4877 so that we can set an appointment to speak with you in person to resolve your concerns. Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you soon.
                              Review Author Icon

                              Bibiof8

                              Resident 2020

                              5/19/2020

                              This is a beautiful place to call home because the staff is part of our community. They care, which makes a world of difference. Whether it's offering practical assistance during the pandemic, caring for the grounds, or stopping work on a hurried Tuesday morning to save a little bird from drowning. The difference is human kindness! Do not be fooled, most people only sit down and write a review when they are angry. This is a wonderful place to call home.

                                Manager

                                5/20/2020

                                Omnia Baseline
                                We appreciate the awesome review! Have a great rest of your day.
                                Review Author Icon

                                Payton_E

                                Resident 2019

                                9/5/2019

                                I have never lived at such a horrible place. Maintence issues that were broke upon move in still not fixed 3 months later. I paid my rent online l, fr a confirmation page after and apparently it never came out and I have like 150 dollars in fees by the time I noticed it didn't come out. 5 days and 150 dollars in fees. Also I asked for a copy of my lease a month ago because I was never given one and I was never given a call back.

                                  Manager

                                  10/8/2019

                                  Omnia Baseline
                                  Payton, Thank you for bringing this to our attention. It is our mission to ensure our residents are fully informed on the charges they receive and sincerely apologize for this not being the case. We would be more than happy to provide you with a copy of the lease and answer any remaining questions you may have as well. We, unfortunately, do not have your maintenance request on file and would like to get this resolved as soon as possible. Please stop by our office at your earliest convenience.
                                  Review Author Icon

                                  Resident 666123

                                  Verified Resident 2019

                                  7/17/2019

                                  Neighbors are friendly, my dad lives alone here and is elderly. He is new to the area and it is an improvement over his former apartment. Nice grounds. Nice pool. Friendly staff and lots of trees. Lots of people out walking their dogs. More people need to clean up after their pets.

                                    Review Author Icon

                                    Resident 662318

                                    Verified Resident 2018 - 2019

                                    7/8/2019

                                    No problems at this time. There was a problem when i moved in with roaches but it was taken care of quickly. I really like the valet service. This is the only apartment complex i have ever lived in that offered this service

                                      Manager

                                      7/12/2019

                                      Omnia Baseline
                                      Thank you for taking the time to leave a review for us at Omnia Baseline. We are happy to know that we could meet your expectations. I am glad that we were able to take care of the concerns in such a timely manner. Please don't hesitate to reach out to our office should anything else arise. We are always more than happy to assist. Thank you again!
                                      Review Author Icon

                                      Resident 660302

                                      Verified Resident 2019

                                      7/3/2019

                                      So far so good the management has made good on repairs that need to be done. All of the property looks well maintained and in good repair. The only thing I see that is needed to be done is the dog poopies bins needed to be emptied and poopiebags filled

                                        Manager

                                        7/12/2019

                                        Omnia Baseline
                                        Thank you for your review and honest feedback. We are always looking for ways to improve. I am glad we were able to quickly address the maintenance concerns you were having. Our residents are important to us so I am happy to hear the we could meet your expectations. Thank you again for sharing your experience at Omnia Baseline.
                                        Review Author Icon

                                        Resident 646227

                                        Verified Resident 2018 - 2019

                                        5/29/2019

                                        Facility is quiet, kept neat. Accessible to freeways and shopping. Front office staff is available and courteous. Amenities are a bit dated and require constant maintenance. Maintenance staff is prompt and courteous.

                                          Review Author Icon

                                          Resident 646226

                                          Verified Resident 2019

                                          5/29/2019

                                          My experience at this community is very enjoyable, peacefully. The manager kept me informed about my place and for that I appreciate this from the bottom of my heart I've been searching for a place to stay for while now. To be very honest I rather live here at this community. Ppl have alot to say but my experience here is very satisfying. Nita's Lil family ?? ??.

                                            Review Author Icon

                                            Resident 641064

                                            Verified Resident 2018 - 2019

                                            5/15/2019

                                            The community is quiet and there is not a lot of drama or loud people. It is within close proximity of the freeway and stores. Well kept community and on site laundry facility. The community gates could be better with remotes to gain access and only one gate works. Was never given the passcode for entrance upon moving in.

                                              Review Author Icon

                                              Resident 631842

                                              Verified Resident 2018 - 2019

                                              4/26/2019

                                              Overall good living experience. Inside of units a bit old/outdated compared to others in the area. Rent fairly priced for location/unit size. Tenant portal is also very user friendly which makes paying rent fast and stress free.

                                                Review Author Icon

                                                Resident 623144

                                                Verified Resident 2019

                                                4/3/2019

                                                No comment at this time, I have nothing nice to express at this time. Thank you ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                  Review Author Icon

                                                  Resident 615363

                                                  Verified Resident 2017 - 2019

                                                  3/13/2019

                                                  The experience my husband and I have had here has been good so far. We have have a few concerns regarding the pest control and methods used. We would like more advanced notification of apartment concerns like that. It has been great to have the pest here aside from that small issue.

                                                    Floor Plans & Pricing

                                                    Studio

                                                    Studio Loft

                                                    Studio, 1 Bath | 821 sq. ft.

                                                    See Floor Plan Details

                                                    1 Bedroom

                                                    Azul

                                                    1 Bed, 1 Bath | 600 sq. ft.

                                                    4 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    2 Bedrooms

                                                    Roja

                                                    2 Beds, 2 Baths | 800 sq. ft.

                                                    3 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    Disclaimer: Special, prices and availabilities subject to change.

                                                    epIQ Ratings

                                                    What is epIQ?

                                                    The epIQ Index gives you an accurate and authentic understanding of what life at a community is like prior to signing a lease, using a familiar letter grade & report card format.

                                                    epIQ Report Card

                                                    In partnership with SatisFacts™

                                                    Community epIQ Grade

                                                    N/A
                                                    N/A

                                                    Renter Ratings

                                                    N/A

                                                    Review Ratings

                                                    Noise

                                                    0.0

                                                    Grounds

                                                    0.0

                                                    Safety

                                                    0.0

                                                    Office Staff

                                                    0.0

                                                    Maintenance

                                                    0.0

                                                    Neighborhood

                                                    0.0

                                                    Survey Ratings

                                                    SatisFacts™ Tour Survey

                                                    SatisFacts™ Move-In Survey

                                                    SatisFacts™ Maintenance Survey

                                                    SatisFacts™ Renewal Survey

                                                    Review Count

                                                    N/A

                                                    Number of reviews in the past 365 days

                                                    N/A

                                                    Manager’s Review Engagement

                                                    N/A

                                                    Percentage of reviews responded to

                                                    N/A

                                                    Manager’s Review Reply Time

                                                    N/A

                                                    Average time to respond to reviews

                                                    N/A

                                                    View Community Timeline
                                                    View Community Timeline

                                                    Features & Amenities

                                                    Laundry
                                                    • On-Site Debit/Credit Card Friendly Laundry Center
                                                    Pets
                                                    • Cats Allowed
                                                      Deposit: $100. Fee: $250. Rent: $35. Pet Limit: 2. Comments: We are a pet friendly community. Cats and dogs are welcome up to a limit of 2 per apartment home, however the following breeds are restricted: American Staffordshire Terriers, Staffordshire Bull Terriers, Rottweilers, Cane Corso, Presa Canarios, Bull Mastiffs, Wolf Hybrids. Proof of spay or neuter and up to date vaccines are required for pet approval.
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    • Dogs Allowed
                                                      Deposit: $100. Fee: $250. Rent: $35. Pet Limit: 2. Comments: We are a pet friendly community. Cats and dogs are welcome up to a limit of 2 per apartment home, however the following breeds are restricted: American Staffordshire Terriers, Staffordshire Bull Terriers, Rottweilers, Cane Corso, Presa Canarios, Bull Mastiffs, Wolf Hybrids. Proof of spay or neuter and up to date vaccines are required for pet approval.
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    Other
                                                    • 24-Hour Emergency Maintenance
                                                    • Additional Storage
                                                    • Air Conditioning
                                                    • BBQ and Picnic Area
                                                    • Carpet
                                                    • Casitas Style Apartments Available
                                                    • Clubhouse with Coffee Bar and Shuffleboard
                                                    • Faux Wood Flooring
                                                    • Hot Tub
                                                    • Neutral Color Schemes
                                                    • Office Stations with Printer
                                                    • On-site Fitness Center with Weight Machines
                                                    • On-site Professional Staff
                                                    • Outdoor Patio with Fire Pit
                                                    • Pet-Friendly Community
                                                    • Playground
                                                    • Pool
                                                    • Premium Cabinetry
                                                    • Security Deposit Options Available
                                                    • Short Term Lease Available
                                                    • Stainless Steel Appliances
                                                    • Upgrades Available
                                                    • Valet Trash Service
                                                    • Walk In Closets
                                                    • Wi-Fi Access
                                                    Show Less
                                                    Show More

                                                    Leasing

                                                    Get the best of everything at Omnia Baseline in Tempe, AZ. We're open! Virtual and self-tour options are also available. Would you rather text? Text us at .
                                                    Show Less

                                                    Office Hours

                                                    • Sunday: Closed
                                                    • Monday - Friday: 10:00 AM - 06:00 PM
                                                    • Saturday: 10:00 AM - 04:00 PM

                                                    Questions & Answers (0)

                                                    Frequently Asked

                                                    Cats Allowed
                                                    Deposit: $100
                                                    Fee: $250
                                                    Rent: $35
                                                    Pet Limit: 2
                                                    Comments: We are a pet friendly community. Cats and dogs are welcome up to a limit of 2 per apartment home, however the following breeds are restricted: American Staffordshire Terriers, Staffordshire Bull Terriers, Rottweilers, Cane Corso, Presa Canarios, Bull Mastiffs, Wolf Hybrids. Proof of spay or neuter and up to date vaccines are required for pet approval.
                                                    Dogs Allowed
                                                    Deposit: $100
                                                    Fee: $250
                                                    Rent: $35
                                                    Pet Limit: 2
                                                    Comments: We are a pet friendly community. Cats and dogs are welcome up to a limit of 2 per apartment home, however the following breeds are restricted: American Staffordshire Terriers, Staffordshire Bull Terriers, Rottweilers, Cane Corso, Presa Canarios, Bull Mastiffs, Wolf Hybrids. Proof of spay or neuter and up to date vaccines are required for pet approval.
                                                    1 Bed, 1 Bath
                                                    2 Beds, 2 Baths
                                                    Studio, 1 Bath
                                                    $500 SUMMER SPECIAL Tour & apply within 24 hours to save $500 on select apartment homes! *Restrictions apply. Talk to tour leasing team for more details.

                                                    Check Availability

                                                    Omnia Baseline

                                                    June 2024

                                                    Sun
                                                    Mon
                                                    Tue
                                                    Wed
                                                    Thu
                                                    Fri
                                                    Sat
                                                    1
                                                    2
                                                    3
                                                    4
                                                    5
                                                    6
                                                    7
                                                    8
                                                    9
                                                    10
                                                    11
                                                    12
                                                    13
                                                    14
                                                    15
                                                    16
                                                    17
                                                    18
                                                    19
                                                    20
                                                    21
                                                    22
                                                    23
                                                    24
                                                    25
                                                    26
                                                    27
                                                    28
                                                    29
                                                    Beds

                                                    0

                                                    Baths

                                                    0

                                                    Is this your community?

                                                    Claim your community to update listing information, capture leads, and respond to reviews!

                                                    Omnia Baseline is a 600 - 821 sq. ft. apartment in Tempe in zip code 85283. This community has a 1 - 2 Beds, 1 - 2 Baths Nearby cities include Guadalupe, Mesa, Chandler, Scottsdale, and Gilbert.

                                                    Your privacy and identity are important to us. Please review the Terms and Guidelines before sharing private or non-public information with matches.