Nine15

(66 Reviews)
915 N Franklin Street, Tampa, FL 33602
$1,909 - $3,431/mo

Move-In Specials

We are not accepting co-signers at this time.

Floor Plans & Pricing

Studio

S1

Studio, 1 Bath | 572 sq. ft.

1 Available Unit

1 Bedroom

D1B

1 Bed, 1 Bath | 726 sq. ft.

4 Available Units

E1A

1 Bed, 1 Bath | 736 sq. ft.

3 Available Units

A1B

1 Bed, 1 Bath | 672 sq. ft.

3 Available Units

E1B

1 Bed, 1 Bath | 745 sq. ft.

2 Available Units

C1

1 Bed, 1 Bath | 773 sq. ft.

2 Available Units

D1A

1 Bed, 1 Bath | 700 sq. ft.

1 Available Unit

F1A

1 Bed, 1 Bath | 746 sq. ft.

1 Available Unit

F1B

1 Bed, 1 Bath | 752 sq. ft.

1 Available Unit

B1

1 Bed, 1 Bath | 722 sq. ft.

Not Available

G1

1 Bed, 1 Bath | 841 sq. ft.

Not Available

A1A

1 Bed, 1 Bath | 618 sq. ft.

Not Available

2 Bedrooms

E2

2 Beds, 2 Baths | 1,181 sq. ft.

3 Available Units

C2

2 Beds, 2 Baths | 1,111 sq. ft.

3 Available Units

A2

2 Beds, 2 Baths | 1,019 sq. ft.

2 Available Units

D2

2 Beds, 2 Baths | 1,167 sq. ft.

1 Available Unit

B2

2 Beds, 2 Baths | 1,115 sq. ft.

1 Available Unit

Disclaimer: Special, prices and availabilities subject to change.

Ratings & Reviews

epIQ Report Card

In partnership with SatisFacts™

Community epIQ Grade

A
A

Renter Ratings

B+

Noise

3.8

Grounds

4.2

Safety

3.6

Office Staff

3.7

Maintenance

4.5

Neighborhood

4.3

SatisFacts™ Tour Survey

SatisFacts™ Move-In Survey

SatisFacts™ Maintenance Survey

SatisFacts™ Renewal Survey

Review Count

A

Number of reviews in the past 365 days

34

Manager’s Review Engagement

A+

Percentage of reviews responded to

97.06%

Manager’s Review Reply Time

A-

Average time to respond to reviews

4.44 days

Verified Residents
Reviews with the Verified Badge are from residents surveyed directly from the community, ensuring reviews are from real residents!

Reviews

(66)

Sort:

  • Newest Activity
  • Recently Lived In
  • Review Rating
  • Original Date
Avatar

Verified Resident 919072

VRP 2021

6/20/2021

The gym is amazing, pool area is great and the place is kept very clean. I have only been here for a week, but compared to the other apartments in this price range, the cleanliness and amenities here are Top notch.

Updated Review

Avatar

Verified Resident 797159

VRP 2019 - 2021

6/6/2021

The reason we keep renewing at nine15 is because of the maintenance team. They are trust worthy and very responsive which is a very important factor to us. We love how we can walk everywhere and enjoy a nice day or evening close by. See More >
Manager

6/9/2021

Nine15
Your opinion truly matters and we appreciate you sharing this wonderful feedback. Thank you for continuing to call Nine 15 home.
Avatar

Verified Resident 911804

VRP 2021

6/4/2021

The last five or so months have been the absolute worst for me. I had a lot of tragedy and wanted a fresh start. I was looking at places back in Tampa as I was ultimately going to sell my house in St Petersburg. ISee More >
Manager

6/9/2021

Nine15
Thank you so much for the five star review. Your feedback is important to us and we appreciate you sharing it. Thanks for choosing to call Nine 15 home.
Avatar

Verified Resident 907973

VRP 2020 - 2021

5/25/2021

The overall experience has been amazing. Me and my partner love it here, we met great people the same way there are a few that look miserable and always on a bad mood.. if you are looking for a quiet are make sure youSee More >
Manager

5/30/2021

Nine15
Thank you for sharing your feedback, your opinion matters to us. We appreciate you and happy you choose to call Nine 15 home.
Avatar

Verified Resident 907950

VRP 2019 - 2021

5/25/2021

The location of this complex within the city is awesome. It's so easy to walk over to the Riverwalk or to any of a dozen+ restaurants nearby. I had initially wanted to move into the channelside area, but I really glad I pickedSee More >
Manager

5/30/2021

Nine15
Thank you for your review, your opinion matters to us! Please always feel free to reach out to us directly ([email protected]), we value you & your feedback.
Avatar

Verified Resident 906400

VRP 2021

5/20/2021

Its ok nice apartment. Bad area and a lot of homeless people around. Great amenities and kept clean. The sky deck is very nice and so are the appliances but the rent is a little high for the area. Also gets loud and unsafe atSee More >
Manager

5/30/2021

Nine15
Thank you for sharing your feedback; please always feel free to reach out to us directly at [email protected] Your opinion matters to us and happy to listen to your concerns directly.
Avatar

Verified Resident 903799

VRP 2020 - 2021

5/14/2021

I love this place. Its quiet and everything is first class. My only request would be the ability to get guest passes. My daughter visits occasionally and its expensive to park and we have to juggle the room fob and elevator. Otherwise its a greatSee More >
Manager

5/20/2021

Nine15
Thank you for sharing your feedback, your opinion truly matters to us. We appreciate you continuing to call Nine 15 home.
Avatar

Verified Resident 898985

VRP 2019 - 2021

5/1/2021

Never had an issue with any requests. Any issue has been addressed promptly and too complete satisfaction. The entire staff are always pleased to assist with your issues and expedite your requests. The maintenance staff are all very cooperative and will take on your requestsSee More >
Manager

5/1/2021

Nine15
Thank you for the stellar review, we truly appreciate your feedback! Your opinion matters and we appreciate you calling Nine 15 home!
Avatar

Verified Resident 898951

VRP 2021

5/1/2021

I love it here! Newell and Tisha are awesome leasing staff. They provided the tenants today with complimentary Chick Fil a Biscuits. The residency is clean, great location, and the neighbors are all very friendly and sociable.

Manager

5/1/2021

Nine15
Thank you so much for sharing your feedback, your opinion matters to us. We can't wait to bring more fun resident events to you soon as well.
Avatar

Verified Resident 893363

VRP 2020 - 2021

4/14/2021

Bike room not working since last April Fob system not working for over 4 months residents not informed. Should be able to sit at fire or watch TV with a couple people past 9:00. Front desk employees have no discretion to make common sense decisions

Manager

4/22/2021

Nine15
Thank you for your feedback, your opinion matters. Please note the fob system for the bike room was deactivated pending our new cameras, concierge is happy to assist with access in the interim. The pool/fire pit area is closed accordingly with city guidelines dawn to dusk. We are happy to look into extending times on other areas accordingly to offset that amenity for you. Happy to speak further, feel free to reach out to us directly anytime at [email protected] or 813-603-6020,

Updated Review

Avatar

Verified Resident 865880

VRP 2020 - 2021

4/10/2021

I love the Nine 15 team; Maintenance is always so pleasant and timely with request. The office is so friendly and always raving and saying hi to me and my for babies. Great location, amazing views and wonderful amenities. See More >
Manager

4/13/2021

Nine15
Thank you so much for the great review! Your opinion matters to us and we appreciate you continuing to call Nine 15 home.

Updated Review

Avatar

Verified Resident 795156

VRP 2019 - 2021

3/26/2021

...........................................................

Manager

3/30/2021

Nine15
We would love for you to reach out to us directly in reference to you review. Your opinion matters and would like the opportunity to speak further about this. Please reach out to us via phone or email anytime.
Avatar

Verified Resident 887290

VRP 2020 - 2021

3/24/2021

Phenomenal amenities and apartments. Beautiful views and great appliances. Awful neighbors, residents, and I found out they rent out a floor through Airbnb to complete strangers which is absolutely absurd for safety reasons of living here. Having strangers throw pool parties is not where ISee More >
Manager

3/24/2021

Nine15
Thank you for taking the time to share your review. We appreciate your feedback and would like the opportunity to speak to you on these points. Please note we do not allow or have any Airbnb in this building, we believe you have that confused with the previous ownership, that floor was dissolved with sale of the property last year. Please reach out to discuss any concerns further at [email protected] or 813-603-6020.
Avatar

anonymous

Resident 2020 - 2021

3/9/2021

Love love love living here. I cant imagine myself anywhere else! My only complaint it that there is a fruit fly problem. They swarm the trash shoot area but are now making way into the units! I wish they would spray more

Manager

3/18/2021

Nine15
Thank you so much for sharing your feedback, we appreciate you choosing Nine 15 to call home and your opinion matters. Please never hesitate to call us at the office, we are happy to call and have the compactor serviced for that. We did have it treated and cleaned so hopefully you will not have any further issues.
Avatar

Verified Resident 867606

VRP 2020

1/27/2021

I have not enjoyed my living experience since the beginning with my leasing consultant that is no longer here. My car was towed being parked on the 2nd floor because my entry sticker wasnt working. When brought to the attention of management, they finally putSee More >
Manager

2/4/2021

Nine15
Hi Christin, thank you for emailing me back and again we are sorry you had an unhappy experience. Please don't hesitate to reach out to me directly going forward with any concerns or further feedback at [email protected]
Avatar

anonymous

Resident 2021

1/26/2021

currently 1:40 in the morning and i'm woken up again to loud loud music from someone on floor 10 or up facing the Floridian palace hotel. Concierge can never figure out who it is. I cannot wait until my lease is up so i canSee More >
Manager

1/28/2021

Nine15
Thank you for sharing your feedback, we will go back through the concierge reports to see if there is a way in assisting you with the noise or any other complaints to find the culprit. Please always feel free to reach out to the office directly as well at [email protected]
Avatar

Verified Resident 864028

VRP 2017 - 2020

1/18/2021

Great apartment in a great location with great amenities. Large apartment with good appliances. Big bathrooms. Beautiful views from large balconies. Ample parking in secure garage. Management/Maintenance are responsive.

Manager

1/20/2021

Nine15
Thank you so much for your feedback! Your opinion matters to us and we are happy you choose Nine 15 as your home.
Avatar

Verified Resident 863633

VRP 2018 - 2020

1/16/2021

Nine 15 has gone down hill these past 3 years. Changes occur without consent of tenants. Claims, complaints are never addressed rather, tenants get run around / excuses and management never hold themselves accountable for breaks ins, flooding, broken equipment, or THEFT. Despite many orSee More >
Manager

1/20/2021

Nine15
We appreciate you taking the time to share your feedback, your opinion matters to us. We would love to speak to you in person and go over each of your points. Please feel free to call or text the office anytime to discuss this in depth. Or email us directly at [email protected]
Avatar

Verified Resident 855774

VRP 2020

12/21/2020

I have lived here 11 months and have loved every second of it. The amenities are incredible, from covered parking (a must in the Florida sun) to the huge pool deck, to the state of the art fitness center, everything is perfect. The management hereSee More >
Manager

12/23/2020

Nine15
Thank you so much for the stellar review! We appreciate you sharing your feedback and are so happy that you made Nine 15 your home.

Updated Review

Avatar

Verified Resident 729254

VRP 2019 - 2020

12/15/2020

Love living here. A bit noisy on the weekends and could be better safety practices in place, but most issues (when they occur) are tenant-related, not staff-related. All in all, a beautiful building, kind staff, and a great place to call home.

Manager

12/22/2020

Nine15
Thank you so much for sharing your feed back, we love hearing from our residents. Please never hesitate to contacts us directly with any concerns at [email protected] Thank you for making Nine 15 your home.
Avatar

Verified Resident 853791

VRP 2020

12/15/2020

The only complaint that I have is about concierge. They are never at the desk and when they are they are never smiling or excited. They are miserable and inconvenienced to do anything. I have had deliveries here in which I was called to comeSee More >
Manager

12/22/2020

Nine15
Thank you for sharing your feed back, we take your concerns seriously and will address that issue. We appreciate you calling Nine 15 home and always feel free to email us directly at [email protected]
Avatar

Verified Resident 840185

VRP 2019 - 2020

11/5/2020

New management has been fantastic. Im glad to see that they are enforcing the rules which makes for a more pleasant living experience. The building is clean and the maintenance team is professional and courteous. Very quiet for apartment living, I can only hear neighborsSee More >
Manager

11/9/2020

Nine15
Thank you for taking the time to share your review. We appreciate your residency and love to her your feedback.

Updated Review

Avatar

Verified Resident 731574

VRP 2019 - 2020

11/5/2020

My review has been previously submitted on Google. My review has been previously submitted on Google My review has been previously submitted on Google My review has been previously submitted on Google

Manager

11/9/2020

Nine15
Thank you for your reviews and please always feel free to reach out to us directly, we appreciate your residency.
Avatar

Verified Resident 830206

VRP 2020

10/8/2020

Maintenance staff is good and always do their job done except last time. I needed light bulb to be replaced at master bedroom bathroom and it possibly was replaced but still doest work. To the leasing office staff would give Zero stars if I could.

Manager

10/13/2020

Nine15
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear you have had a bad experience with leasing, I would love to have the opportunity to speak to you further. Please feel free to reach out to the manager at [email protected]
Avatar

Bob_P889

Resident 2019 - 2020

9/15/2020

Great Amenities...But a building of "NO". It is a very nice building, a great gym, a great pool, and a really nice group of people living here. No complaints on any of those. But, the staff here can be frustrating. I pay about $36,000 inSee More >
Manager

9/20/2020

Nine15
Hi Bob, thank you for taking the time to list your concerns, your review is very concerning. I am investigating each point and I do see each service request was fixed within a 24 hour window, but with that said customer satisfaction is a top priority and we are sorry to hear you do not feel you received that. I would love the opportunity to meet and talk through each of your points in this review. Please contact me directly at [email protected]

Features & Amenities

Pets
  • Dogs Allowed
    Rent: $25. Pet Limit: 2
    Less Info
    More Info
  • Cats Allowed
    Rent: $25. Pet Limit: 2
    Less Info
    More Info
Other
  • Cabanas and Bocce Ball Court
  • Car Charging Stations
  • Clubroom with Pool Table
  • Controlled Access
  • Fitness Center
  • Onsite Bike Storage
  • Outdoor Patio with Fire Pit
  • Pool
  • Sky Lounge with Kitchen
  • Tech Lounge
Show Less
Show More

Leasing

We are temporarily ceasing in-person tours with prospective residents. Virtual tours are available. Call us today for more information! High-rise urban living that reflects your impeccable taste. Perfectly placed at the intersection of Franklin and Cass, Nine15 is located in the center of Downtown Tampa’s extraordinary arts and entertainment district. With unparalleled amenities and services accompanying an exquisite collection of 1 and 2 bedroom apartment homes, Nine15 is exactly what you’ve been waiting for.

Office Hours

  • Sunday: Closed
  • Monday - Friday: 09:00 AM - 05:00 PM
  • Saturday: 10:00 AM - 05:00 PM
This community is managed by

Greystar

B+
B+
Communities
2458

Questions & Answers (1)

Anonymous
Asked on: 03/19/2018
Q: Can you hear your neighbors?

Frequently Asked

What are noise levels like at Nine15?
The community is rated 3.8/5 stars, which is considered having quiet noise levels on average.
How satisfied are residents with the upkeep and overall appearance of the grounds at Nine15?
The community is rated 4.2/5 stars, signifying extreme satisfaction on average.
How safe is Nine15?
The community is rated 3.6/5 stars, which is considered being very safe on average.
How satisfied are residents with the neighborhood
The community is rated 4.3/5 stars, signifying extreme satisfaction on average.
How effective was the maintenance team when resolving your problem?
The community is rated 4.5/5 stars, which is considered being extremely effective on average.
How often does management engage with reviews?
Managers have responded to 97.06% of their community reviews in the past year.
How quickly does management engage with reviews?
Managers have replied within 4.44 days to their community reviews in the past year.
Who manages Nine15?
Greystar
What is the pet policy at Nine15?
Dogs Allowed
Rent: $25
Pet Limit: 2
Cats Allowed
Rent: $25
Pet Limit: 2
What types of floor plans are available?
1 Bed, 1 Bath
2 Beds, 2 Baths
Studio, 1 Bath
What is the move-in special?
We are not accepting co-signers at this time.

Contact Property

June 2021

Sun
Mon
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Beds

0

Baths

0

Nine15 is a 572 - 1,181 sq. ft. apartment in Tampa in zip code 33602. This community has a 1 - 2 Beds, 1 - 2 Baths Nearby cities include Temple Terrace, Lutz, Seffner, Brandon, and Dover. 33605, 33606, 36065, 33603, and 33629 are nearby zips.