Review History for Verified Resident 1163336

Houston Lake Apartments


Updated Review

Review Author Icon

Resident 1163336

Verified Resident 2023

12/17/2023

Front office staff is not knowledgeable and will give whatever answer gets you out of there the fastest. They have lost packages they have signed for, the gym has had damage and missing items for months and they don't abide by their schedule and are sometimes gone when they should be in the office. Apartments are poorly insulated so AC and heat don't keep up and since we pay electric, that cost falls on the tenant. Noise complaints are not followed up on and strangers come into the property to use the pool over the fence but when reported, office staff does nothing. No on site security. Maintenance does the best they can, but office staff is lackadaisical at best. Even when you talk to the regional property manager, they don't follow through. Too expensive for the lack of service or respect.
    Manager

    12/29/2023

    Houston Lake Apartments
    Thank you for reaching out. We diligently hire and train our team of high-caliber professionals, so we are concerned by what you have shared. We are eager to learn more about your interactions with our team so we can take appropriate action. When you have a moment to talk, please get in touch with us at HoustonLake-pm@pegasusresidential.com.
    1 Previous Review

    Previous Review

    Review Author Icon

    Resident 1163336

    Verified Resident 2023

    7/26/2023

    They are lackadaisical. Office hours are suggestions, rather than rule. They tend to tell you what they think you want to hear, rather than the truth. They didn't enforce most rules, neighbors are noisy and messy, parking is a mess, and they don't seem to try.
      Manager

      7/29/2023

      Houston Lake Apartments
      Thank you for your feedback. We know how important it is to be able to communicate with us when you have a concern, so we apologize if you've had any difficulty in reaching our team. Please email us directly at HoustonLake-pm@pegasusresidential.com for assistance. We hope to hear from you soon.

      Review 25 out of 227

      Share This Review

      Contact Property

      Houston Lake Apartments

      May 2024

      Sun
      Mon
      Tue
      Wed
      Thu
      Fri
      Sat
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      11
      12
      13
      14
      15
      16
      17
      18
      19
      20
      21
      22
      23
      24
      25
      26
      27
      28
      29
      30
      31
      Beds

      0

      Baths

      0

      Share This Review