Haven Hobart Apartments
#6,767 #3 #109

What is epIQ?

Haven Hobart Apartments

333 Neringa Lane, Hobart, IN 46342
(192 Reviews)
$1,090 - $3,040/mo

Move-In Specials

LIMITED TIME - Receive $1000 Off Your Move In Fees! Must start lease by July 31st!

Reviews

(162)

3.1 rating

See Details

192 total reviews

(

Verified

)

Verified
Reviews with the Verified Badge are from residents or prospects surveyed directly from SatisFacts™ at the community, ensuring reviews are from real residents or prospects!

Sort:

  • Newest Activity
  • Recently Lived In
  • Review Rating

Updated Review

Review Author Icon

Resident 1064051

Verified Resident 2022 - 2023

3/31/2023

Located near stores, restaurants and schools easy access to expressways. City services are very good. Close to very nice park on Lake George people are friendly, and the maintenance is excellent and friendly

    Manager

    4/3/2023

    Haven Hobart Apartments
    Thank you so much for all these kind words, we definitely appreciate you highlighting so much about Haven Hobart and the area! If we can ever be of assistance, please do not hesitate to reach out!

    Updated Review

    Review Author Icon

    Resident 1081728

    Verified Resident 2022 - 2023

    3/15/2023

    Overall it's quiet & clean , I wish the dumpster was closer but it's a good place to live . I enjoy the fact that the snow is always taken care of , I feared that being an issue I'm glad it is not , I wish the door lock worked on the front of my building I'd feel much safer but it's not an immediate problem

      Manager

      3/20/2023

      Haven Hobart Apartments
      Thank you for taking the time to review Haven Hobart. We're delighted to know that you're enjoying your stay and that you're happy with our community overall. And thank you for your feedback, we will definitely look into the lock situation. If we can do anything else, please don't hesitate to email our team at havenhobart@tricapres.com.

      Updated Review

      Review Author Icon

      Resident 916061

      Verified Resident 2021 - 2023

      2/25/2023

      The apartments are designed nicely and for the most part no major issues to complain about. Just wish they would get the doorbells and swimming pool fixed up and open clubhouse. If we had that open at least

        Manager

        2/27/2023

        Haven Hobart Apartments
        Thank you for choosing Haven Hobart! We are diligently working to improve the community, and have plans to address these issues in the near future. We understand that these items can impact your living experience so if there are any other details or suggestions you would like to share, please feel free to reach out at havenhobart@tricapres.com! Thanks!
        Review Author Icon

        Resident 1114958

        Verified Resident 2022 - 2023

        2/21/2023

        I wish I really could rate lower!!!!! Please don't waste your time or money. It's not worth your hard earned money and that seems like the only thing they care about. That's mainly the only time that anybody reaches out in a timely fashion to remind you to pay your rent on time. I put in a service request about the carpet smelling like urine within the 1st 2 weeks of living there and it was NEVER fulfilled. I fixed the issue myself and spent my hard earned money when I shouldn't have had to. The carpet was filthy!!!!!!!! I couldn't even put none of stuff in the any rooms for months until I fixed the problem. I was basically living in my living room. On top of all the money I had spent to move in and my monthly payment, this is ridiculous. I pay an extra $30 on my rent for a workout facility that's not even open and probably won't be open by the time I leave this place!!!!!!!! And Not only that I've been there since June and I'm still having issues trying to get my mailbox key. I asked twice already for the request to… See More>
          Manager

          2/24/2023

          Haven Hobart Apartments
          Thank you for sharing your review and for letting us know about these areas of concern. Our team takes your feedback very seriously as our residents are our first priority. We are addressing your requests as quickly as possible and we would like to thank you for your patience through all of this. Should there be any further matters that we can be of assistance with, please don't hesitate to contact us at havenhobart@tricapres.com. Your time is valued and we hope to turn your experience around soon.
          Review Author Icon

          Resident 1114857

          Verified Resident 2023

          2/20/2023

          I haven't had time to experience this community yet, there for I can't answer some of these questions. I can be reached at a later date for this question. I love the view of Lake George. I plan take advantage of all that this community has to offer

            Manager

            2/24/2023

            Haven Hobart Apartments
            We are thrilled that you're enjoying your time in our community thus far! If there's anything we can ever be of assistance with, please reach out to havenhobart@tricapres.com. Thank you!

            Updated Review

            Review Author Icon

            Resident 1076586

            Verified Resident 2022 - 2023

            2/20/2023

            Everything is going okay , wish they had more maintenance like the maintenance I had before , wish parking was better and not so strict , need a couple things inside my apartment but so far so good nice and peaceful

              Manager

              2/24/2023

              Haven Hobart Apartments
              Thank you for taking the time to rate our community, we are pleased to know that you find it nice and peaceful. We are actively adding to our maintenance team so we hope we improve in this area! As for the items in your apartment needing work, please email our team at havenhobart@tricapres.com so that we can learn more and work on bettering your experience with us!
              Review Author Icon

              Resident 1112994

              Verified Resident 2018 - 2023

              2/14/2023

              I experienced bad, having a raise yearly like $50 and our carpet by the side of our room is always wet and never fix if you are on the first floor. Inside the building is always dirty and doesn't smell good, they're not cleaning the carpet inside the building for entrance, the maintenance wearing their dirty shoes inside not covering it up. The main office always closed, you can't reach out any of the management when you need it. The apartment is molding when you are in the first floor. Every year had a crime or something. They towing your car when you park backwards way and you have to pay the towing $200. They're price of rent is too high and not worth it. You can't use their heater and air condition because of the high electric bill you are getting, the air condition is dirty. The cabinet door is easily broken. They're curtains is easily broken. The laundry have rules for only 10:30pm. The building is smell bad when you go inside they're not cleaning the entrance.

                Manager

                2/20/2023

                Haven Hobart Apartments
                We are terribly sorry for the issues you have encountered. Our team strives to ensure a wonderful living experience and we apologize for missing the mark. When you have a chance, please reach out to havenhobart@tricapres.com so we may address the concerns with you directly. We also have opened office hours from 10am-4pm daily if you wish to stop by.

                Updated Review

                Review Author Icon

                Resident 1101768

                Verified Resident 2023

                2/13/2023

                it been rocky start..i found the staff is out of touch with what going on in this community..my apt was not ready as promise..had to wait days for keys to my door...Staff need more training..alot more

                  Manager

                  2/20/2023

                  Haven Hobart Apartments
                  We're sorry for any troubles upon your move in and for being challenging to reach. Our team is always here for you, so please don't hesitate to contact havenhobart@tricapres.com with any further insight or requests, we have also opened office hours 10am-4pm daily if you wish to stop by. Thank you and have a great day.
                  Review Author Icon

                  anonymous

                  Resident 2021 - 2023

                  2/12/2023

                  Trashy and unsafe

                  We as tenants felf safe until the murdered tenants this complex has no video cameras, no maintenance crew, no one is ever on the property they want you to ho through a portal in which they never answer. They recently had someone spraying the buildings for bugs the guy walked in and walked out did nothing so msny vacant apartments due to accounting changing rent app putting fraudulently notes on ppl doors saying we never paid rent, or fraudulently eviction. I cannot believe judges are letting tricapes get away with these things. This complex do these things to recap money for vacant apartments plus it's mold throughout these buildings the building inspector needs to come out in Hobart to check all buildings and apartments and you'll find so many issues you will vacate the buildings

                    Manager

                    2/20/2023

                    Haven Hobart Apartments
                    It seems as though you have some alarming concerns regarding the community. We ask that you please direct these to our team at havenhobart@tricapres.com so we can address them and hopefully resolve them with you! Our resident safety and satisfaction is our utmost priority so if we can do anything to help you achieve those feelings, please let us know!
                    Review Author Icon

                    Resident 1110124

                    Verified Resident 2023

                    2/7/2023

                    Apt is okay. I have a renovated unit but it's way smaller than it looked online. Inside def looks better than the outside. I think the community should look into renovating the exterior along with the interior. Move in process is strictly online. Fees for parking admin fee and for mail access. Apt has ac unit and electric heating.. this is a temporary move for me.. few years. I don't see this being a place to want to stay and live long term. Affordable, convenient location near downtown however.

                      Manager

                      2/13/2023

                      Haven Hobart Apartments
                      We appreciate your feedback! We are glad you are enjoying our location but we do understand some of your frustrations. Please know we are working diligently to improve the community and overall living experience for our residents. At your convenience, feel free to reach us at havenhobart@tricapres.com to discuss any of these concerns further!
                      Review Author Icon

                      Resident 1109635

                      Verified ProspectVisited 2023

                      2/6/2023

                      The appearance of the newly renovated units was beautiful, but it was overshadowed by the overpowering smell of cigarette smoke in the unit. Walls seem pretty thin as I could hear a full conversation going on in the unit above the one I toured.

                        Manager

                        2/7/2023

                        Haven Hobart Apartments
                        While we are happy that you enjoyed the look of our apartments, thank you for bringing up some areas of improvement, as well. We will look into these issues as soon as possible. If we can do anything to assist you at the moment, please feel free to reach out at havenhobart@tricapres.com. Thanks!

                        Updated Review

                        Review Author Icon

                        Resident 919722

                        Verified Resident 2021 - 2023

                        2/3/2023

                        Do not rent here. Not worth the price and the rent continues to increase. They say renovated but it is really just a new paint job. There has been at least 4 different maintenance crews in 2 years. Nothing gets fixed correctly, just a band-aid over something wrong.

                          Manager

                          2/5/2023

                          Haven Hobart Apartments
                          We understand your frustrations, and we are truly working towards improving the community. If there is anything we can do to help you at this time, please reach out to havenhobart@tricapres.com. Thank you for taking the time to leave your feedback.
                          Review Author Icon

                          Resident 1105254

                          Verified Resident 2022 - 2023

                          1/23/2023

                          It is a nice place to live. Other than the parking issues we do not have any other complaints. I haven't experienced any issues with neighbors or noise. I feel it is a safe place to live with or without children.

                            Manager

                            1/30/2023

                            Haven Hobart Apartments
                            Our team is always here for you, and we'd like to do our part in ensuring that you are satisfied with all aspects of your home. When you have a chance, please reach out to us directly at havenhobart@tricapres.com. We look forward to connecting with you soon!
                            Review Author Icon

                            Resident 1104761

                            Verified Resident 2022 - 2023

                            1/21/2023

                            Hobart haven has a great deal of potential to be an absolutely beautiful community. Currently they are understaffed and just miss the mark on residents satisfaction. If you're fortunate enough to get a lake view apartment, the view does not disappoint but when it comes to addressing bigger issues like plumbing, mold, flooding into 1st floor apartment, they drag there feet due to lack of staff. That's not something that a resident wants to hear while dealing with there apartment needs. It's really unfortunate and I sincerely hope they get it together soon.

                              Manager

                              1/23/2023

                              Haven Hobart Apartments
                              Thank you for taking the time to leave this review. We completely understand these concerns and are working diligently to increase staff and improve communication to benefit our residents. We hope to be making leaps and bounds in resident happiness moving forward. If you would like to discuss this topic further, your feedback is always appreciated at havenhobart@tricapres.com.
                              Review Author Icon

                              Resident 1103242

                              Verified Resident 2022 - 2023

                              1/16/2023

                              My apartment has had mold growing on the bathroom ceiling. I've complained to the office staff but there were no accommodations. There is mold growing on my furniture and clothing, which will cost a lot of money to repair. Maintenance showed pictures to office staff and still, nothing was done. Debating about moving to another unit or moving to a completely different set of apartments.

                                Manager

                                1/23/2023

                                Haven Hobart Apartments
                                We take this concern seriously and request that you please reach out to havenhobart@tricapres.com with any further updates regarding this issue. Thank you for sharing and we hope to have this completely resolved as soon as possible.
                                Review Author Icon

                                Resident 1097083

                                Verified Resident 2020 - 2022

                                12/23/2022

                                Very quiet community, staying in Haven Hobart was great when I first moved in but just within the last year it seems like things have taken a turn for the worst. The apartment complex implemented a new parking system which at first was no hassle but now it's beginning to become one. They have stowed my car because they claim it was not registered with my apartment. When I tried to reach out to the leasing office, they take FOREVER to get a response from and they're never in the office. Any questions you may have that you would deem important you'll never hear back from them.

                                  Manager

                                  12/28/2022

                                  Haven Hobart Apartments
                                  We're sorry for the trouble you're experiencing. Please know that all decisions are for the good of our community, and we would like to discuss your concerns with you as soon as possible to clarify any misunderstandings. When you have a chance, please reach out to havenhobart@tricapres.com. Thank you and we hope to connect soon!

                                  Updated Review

                                  Review Author Icon

                                  Resident 1064092

                                  Verified Resident 2022

                                  12/19/2022

                                  This community has not given the attention to us that is required for basic needs. The maintenance crew consists of only one person and the management staff is also very hard to reach out to. It has not been the best experience living here so far

                                    Manager

                                    12/28/2022

                                    Haven Hobart Apartments
                                    Thank you for sharing your review with us. We'd like to talk to you about what we can do to address these issues in our community. We want you to know that our team is working diligently to make sure that residents are satisfied and happy, and feedback like yours helps us continue to achieve exactly that. If there's anything else we should know or can do, please reach out to havenhobart@tricapres.com directly.
                                    Review Author Icon

                                    Resident 1095908

                                    Verified Resident 2021 - 2022

                                    12/19/2022

                                    Absolutely horrible and I can't wait until my mom and I find a new place next year so we can move out of here!! No security locks on outside door to the building, dangerous potholess in the parking lot

                                      Manager

                                      12/28/2022

                                      Haven Hobart Apartments
                                      We apologize for the less than ideal experience you have had while at Haven Hobart. We will continue to make improvements to the community for our residents, but if you would like to discuss your specific concerns further, please reach out to havenhobart@tricapres.com!
                                      Review Author Icon

                                      Resident 1095872

                                      Verified Resident 2020 - 2022

                                      12/19/2022

                                      Do not recommend staying here. They never fix maintenance issues, staff is rude, they constantly go up on rent even though they don't improve the property. And there is always trash everywhere. The washers and dryers are always out of order and none of the locks on the main entrances work which is a big security issue.

                                        Manager

                                        12/28/2022

                                        Haven Hobart Apartments
                                        While we are less than thrilled to learn about the experience you have had at Haven Hobart, we appreciate your feedback and will continue to work on these items to make the community better for our residents. If you would like to discuss your concerns any further, please reach out to havenhobart@tricapres.com!
                                        Review Author Icon

                                        Resident 1089935

                                        Verified Resident 2022

                                        12/1/2022

                                        the apt and the neighbors are ok, its hard to wash clothes because theirs only one washer and dryer, the appliances are great, but the inside of the apt is poor quality espicialy the window and sills, also the apt door is not good.

                                          Manager

                                          12/1/2022

                                          Haven Hobart Apartments
                                          We appreciate it when residents tell us how happy they are in our community and also when you share how we can improve. If you'd like to set up a time to go over your suggestions, please contact our team at havenhobart@tricapres.com. Thank you and have a wonderful day!
                                          Review Author Icon

                                          Resident 1088550

                                          Verified Resident 2022

                                          11/25/2022

                                          Everything is fine with the apartment and we look forward to renewing our lease and as far as the experience it was great with good Neighbors as well close to downtown Hobart and a great area for fishing as well.

                                            Manager

                                            11/28/2022

                                            Haven Hobart Apartments
                                            Our team is so proud to offer our residents beautiful apartments and a gorgeous community to reside in. It's always rewarding to hear that our residents are thoroughly enjoying their stay here at Haven Hobart, so thank you so much for this incredible review!
                                            Review Author Icon

                                            Resident 1087445

                                            Verified Resident 2022

                                            11/21/2022

                                            I think Haven Hobart community is a really nice place to live. I moved here from Chicago which isn't far, it pretty quiet and peaceful for me and I have a amazing view of the lake and amazing pictures when the weather changes. I think the hallways carpet needs cleaning but overall I have recommended Haven Hobart apartments to some people.

                                              Manager

                                              11/21/2022

                                              Haven Hobart Apartments
                                              Thank you for the high praise! It is always rewarding to hear that you are experiencing great service thanks to our dedicated team here at Haven Hobart. We look forward to further providing excellence for the entirety of your stay.
                                              Review Author Icon

                                              Resident 1078481

                                              Verified Resident 2022

                                              10/25/2022

                                              This has been a great community to live at. The maintenance team tries to handle request as quickly as possible. I have been here less than a year and I really enjoy living here. My children are safe and love it as well

                                                Manager

                                                10/26/2022

                                                Haven Hobart Apartments
                                                Thank you for your review. We take pride in providing great service so we're thrilled to know that our maintenance team is constantly going above and beyond!

                                                Updated Review

                                                Review Author Icon

                                                Resident 867521

                                                Verified Resident 2021 - 2022

                                                10/24/2022

                                                The community seems like it would be nice for someone to live in I've only been here a short time but covid was really bad at the time I moved in so I'm hoping to start using the pool next year and haven has a variety of people and everyone seems to get along very well together things are pretty clean except for the garbage section it's sort of an eye sore driving thru the neighborhood it's nice that you can have dogs I wish the office manager would call up on their residents thru the good and the no so good im waiting to renew my lease for another year if they will have me

                                                  Manager

                                                  10/25/2022

                                                  Haven Hobart Apartments
                                                  Your positive remarks are valued but we'd like to connect with you and see how we can restore your happiness as being our resident is important to us. Please reach out to management at havenhobart@tricapres.com at your convenience should you have any remaining requests. Your feedback is appreciated and we thank you for your honest feedback.
                                                  Review Author Icon

                                                  Resident 1077532

                                                  Verified Resident 2021 - 2022

                                                  10/21/2022

                                                  Apartments are nicely remodeled but there are many problems with the rental portal. Tenants are sent MANY reminders to pay for insurance and other requirements EVEN AFTER THEY ARE PAID. Communication with management is very poor and at times, nonexistent. They need to have someone on the premises to address the tenants needs and questions.

                                                    Manager

                                                    10/24/2022

                                                    Haven Hobart Apartments
                                                    Thank you for your honest review! We are truly sorry to read about your experience regarding our resident portal. Will you give us a chance to remedy this situation? If so, please reach out to havenhobart@tricapres.com at your earliest convenience so that we can work towards resolving your concerns. Your engagement manager is onsite most days if you would like to meet with her (please include that request in your email). We hope to talk soon!

                                                    Floor Plans & Pricing

                                                    1 Bedroom

                                                    A1p

                                                    1 Bed, 1 Bath | 774 sq. ft.

                                                    $1,090 - $2,040

                                                    4 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    A1

                                                    1 Bed, 1 Bath | 774 sq. ft.

                                                    See Floor Plan Details

                                                    2 Bedrooms

                                                    C1p

                                                    2 Beds, 2 Baths | 983 sq. ft.

                                                    $1,341 - $2,251

                                                    2 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    Disclaimer: Special, prices and availabilities subject to change.

                                                    epIQ Ratings

                                                    What is epIQ?

                                                    The epIQ Index gives you an accurate and authentic understanding of what life at a community is like prior to signing a lease, using a familiar letter grade & report card format.

                                                    epIQ Report Card

                                                    In partnership with SatisFacts™

                                                    Community epIQ Grade

                                                    B+
                                                    B+

                                                    Renter Ratings

                                                    B

                                                    Review Ratings

                                                    Noise

                                                    3.1

                                                    Grounds

                                                    2.8

                                                    Safety

                                                    2.9

                                                    Office Staff

                                                    3.4

                                                    Maintenance

                                                    2.9

                                                    Neighborhood

                                                    4.2

                                                    Survey Ratings

                                                    SatisFacts™ Tour Survey

                                                    SatisFacts™ Move-In Survey

                                                    SatisFacts™ Maintenance Survey

                                                    SatisFacts™ Renewal Survey

                                                    Review Count

                                                    B+

                                                    Number of reviews in the past 365 days

                                                    16

                                                    Manager’s Review Engagement

                                                    A+

                                                    Percentage of reviews responded to

                                                    100.00%

                                                    Manager’s Review Reply Time

                                                    B

                                                    Average time to respond to reviews

                                                    10.44 days

                                                    View Community Timeline
                                                    View Community Timeline

                                                    Features & Amenities

                                                    Laundry
                                                    • Laundry On-Site
                                                    Parking
                                                    • Private Parking Area
                                                    • Surface Lot Guest Parking Available
                                                    Pets
                                                    • Dogs Allowed
                                                      Fee: $300. Rent: $30. Restrictions: Non-aggressive Breeds Only. Pet Limit: 2
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    • Cats Allowed
                                                      Fee: $300. Rent: $30. Pet Limit: 2
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    Other
                                                    • 1-, 2-, & 3-Bedroom Garden-Style Apartments
                                                    • 24-Hour Emergency Maintenance
                                                    • Additional Lease Terms Options Available
                                                    • Balcony or Patio
                                                    • Brushed Nickel & Brass Hardware & Fixtures
                                                    • Clubroom with Lounge
                                                    • Community Lawn & Activity Space
                                                    • Designated Dining Rooms
                                                    • DishWasher
                                                    • Durable Vinyl Bathroom Flooring Available
                                                    • Electric Range
                                                    • Energy Efficient Appliances
                                                    • Ensuite Bathroom & Closet Available
                                                    • Entry Foyer with Coat Closet
                                                    • Expansive Lakeside Deck
                                                    • Faux Wood Flooring
                                                    • Fitness Center
                                                    • Foot-Friendly Carpeting
                                                    • Gooseneck Faucet in Kitchen
                                                    • Granite Or Formica Countertops Available
                                                    • High-Speed Internet and Cable
                                                    • In-Unit Air Conditioning & Heating
                                                    • Linen Closets
                                                    • Military Reward Program
                                                    • Nearby Biking Trails
                                                    • On-Site Management
                                                    • Online Resident Services
                                                    • Outdoor Swimming Pool With Lake View
                                                    • Pet-Friendly Community
                                                    • Poolside Sundeck
                                                    • Pre-qualified Renter's Insurance Available
                                                    • Preferred Employer Program
                                                    • Premium Cabinetry
                                                    • Quality Landscaping
                                                    • Resident Social Activities
                                                    • Shower
                                                    • Smoke Free
                                                    • Spacious Bedrooms
                                                    • Spacious Floor Plans
                                                    • Tub Surround With Built-In Shelving
                                                    • Tub/Shower Combination
                                                    • Various Packages For Kitchen Finishes
                                                    • Walk In Closets with Shelving
                                                    • Weights & Cardio Equipment
                                                    • Window Treatments
                                                    Show Less
                                                    Show More

                                                    Leasing

                                                    Haven Hobart offers 1-, 2-, & 3-bedroom apartments for rent in Hobart, IN. Our pet-friendly apartment community is in an ideal location near Cressmoor Prairie Nature Preserve with easy access to I-65, I-90, & I-94, as well as shopping, dining, Lake George, and top Hobart employers including ITR America, AREA Sheet Metal, and Luke Family of Brands. Our garden-style apartment homes include various features such as energy-efficient GE appliances, wood-style flooring, a patio or balcony, and in-unit air conditioning & heating. Residents enjoy a variety of amenities including a clubroom with lounge, outdoor swimming pool with sundeck, lakeside deck, on-site fitness center with weights & cardio equipment, community laundry facilities, off-street parking, 24-hour emergency maintenance services, and an on-site management team. Contact us today to schedule a tour and make Haven Hobart your new home!
                                                    Show Less

                                                    Office Hours

                                                    • Sunday: Closed
                                                    • Monday - Wednesday: 09:00 AM - 06:00 PM
                                                    • Thursday: 09:00 AM - 07:00 PM
                                                    • Friday: 09:00 AM - 06:00 PM
                                                    • Saturday: 09:00 AM - 05:00 PM
                                                    This community is managed by

                                                    Village Green

                                                    B+
                                                    B+
                                                    Communities
                                                    193

                                                    Questions & Answers (0)

                                                    Frequently Asked

                                                    Based on 192 number of votes by renters, Haven Hobart Apartments is currently rated 3.1 out of 5 stars.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 2.8/5 stars in our renters grounds survey, which is considered poor. The grounds are in a state of disrepair and need immediate attention.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 2.9/5 stars in our renters maintenance survey, which is considered poor. The maintenance team is unresponsive and ineffective in addressing issues.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 3.1/5 stars in our renters noise survey, which is considered below average. The noise level is often disruptive and affects quality of life.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 2.9/5 stars in our renters safety survey, which is considered poor. The complex is very unsafe and poses serious risks to residents.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 4.2/5 stars in our renters neighborhood survey, which is considered good. The complex is located in a generally safe and desirable neighborhood with good access to local attractions and services.
                                                    Haven Hobart Apartments is rated 3.4/5 stars in our renters staff survey, which is considered below average. The staff is often unresponsive and not fully helpful in addressing resident needs.
                                                    Managers have responded to 100% of their community reviews in the past year.
                                                    Managers have replied within 10.44 days to their community reviews in the past year.
                                                    Village Green
                                                    Dogs Allowed
                                                    Fee: $300
                                                    Rent: $30
                                                    Restrictions: Non-aggressive Breeds Only
                                                    Pet Limit: 2
                                                    Cats Allowed
                                                    Fee: $300
                                                    Rent: $30
                                                    Pet Limit: 2
                                                    1 Bed, 1 Bath
                                                    2 Beds, 1 Bath
                                                    2 Beds, 2 Baths
                                                    3 Beds, 2 Baths
                                                    LIMITED TIME - Receive $1000 Off Your Move In Fees! Must start lease by July 31st!

                                                    Contact Property

                                                    Haven Hobart Apartments

                                                    July 2024

                                                    Sun
                                                    Mon
                                                    Tue
                                                    Wed
                                                    Thu
                                                    Fri
                                                    Sat
                                                    1
                                                    2
                                                    3
                                                    4
                                                    5
                                                    6
                                                    7
                                                    8
                                                    9
                                                    10
                                                    11
                                                    12
                                                    13
                                                    14
                                                    15
                                                    16
                                                    17
                                                    18
                                                    19
                                                    20
                                                    21
                                                    22
                                                    23
                                                    24
                                                    25
                                                    26
                                                    27
                                                    28
                                                    29
                                                    30
                                                    31
                                                    Beds

                                                    0

                                                    Baths

                                                    0

                                                    Haven Hobart Apartments is a 774 - 1,244 sq. ft. apartment in Hobart in zip code 46342. This community has a 1 - 3 Beds, 1 - 2 Baths, and is for rent for $1,090 - $3,040. Nearby cities include New Chicago, Lake Station, Gary, Portage, and Merrillville.

                                                    Your privacy and identity are important to us. Please review the Terms and Guidelines before sharing private or non-public information with matches.