Go To Moderator MenuYou are currently logged in as: 
Log Out

Check Availability

Springs at May Lakes

 
 
 
 
 
 

SHARE YOUR REVIEW

Share
Prospective Resident · 2020
Rating Breakdown
Noise
Maintenance
Neighborhood
Safety
Grounds
Office Staff
07/18/2020
The management people are rude. Initially they agree to return me my application fee before signing the lease document but once after signing the lease they said they are not going to return my application fee because I have signed the lease documents after 24hr's. But they did not mention me these conditions during filling out my application. Once you sign the lease documents, they know you can't move anywhere else the behavior of the management people is very rude after signing the lease documents. So, if you're looking at these apartments please before signing any documents with these apartments, please get any confirmation email or any documentation signed with them for the prices and the refund amount.
Useful    0
Thanks for voting!  

Springs at May Lakes Manager

07/20/2020

Hello - Thank you for your feedback. I would like to discuss your concerns with you - please call me at 405-546-5120. Our application does state that if you cancel prior to 72 hours after applying we will refund your administration fee and deposit. However, your application fee is used to process your background check and therefore this fee is non-refundable. I am sorry that my team was not courteous to you and I would love the opportunity to gather further details. Again, please call me at 405-546-5120. Thank you Corina Jim Community Manager

  • Price

  • Sq. Ft.

  • Availability

  • Model

MOVE-IN SPECIAL

Springs at May Lakes

Provided by Property Management

Management Photos (0)

    Provided by Other Residents

    Resident Photos (0)

        Back To Top