The Morgan Apartment Homes
#16,711 #463 #2,845

What is epIQ?

The Morgan Apartment Homes

2401 Westridge Street, Houston, TX 77054
(109 Reviews)
$815 - $1,250/mo

Move-In Specials

Autumn Specials - The Hot Summer has brought us this great Fall Weather! So why not match the energy with these Great Fall Specials we are having at Alegria 1 ...

Show More

The Morgan Apartment Homes Reviews

(106)

3 rating

See Details

109 total reviews

(

Verified

)

Verified
Reviews with the Verified Badge are from residents or prospects surveyed directly from SatisFacts™ at the community, ensuring reviews are from real residents or prospects!

Sort:

  • Newest Activity
  • Recently Lived In
  • Review Rating
Review Author Icon

anonymous

prospectiveVisited 2023

9/13/2023

Keep it moving

I put in an application with them over 6 weeks ago and they finally denied me after they knew they were not going to approve me! If you have any criminal records don’t go with them!! You will be wasting your application fees!! Also make sure you have your rental history available!! Because these people use faulty research sites!!! That day I was leaving the front office a dude was dragging his girlfriend across the pavement by her hair!!

    Review Author Icon

    anonymous

    Resident 2022 - 2023

    6/24/2023

    Run

    Now that I have move out I can finally give a full review this was by far the WORST living experience I’ve EVER had .firstly when I first moved into this apartment I had no AC , it took days for the maintenance to even come and look at it . When they do come they told me that there is a short in the motor , he told me he could start it but I couldn’t let it turn off or it won’t come back on , and as far as I know he never came back (his name was Ruben).The countless amounts of roaches are sickening , and good luck keeping them out of the fridge. All of my aroma plugins are ruined. If you have kids this is for sure not a healthy environment for them, tbh for anyone . My allergies were beyond’s ridiculous here , no matter how much I cleaned it was never enough . I bombed the apartment, had pest control come back , raid , etc nothing worked to get rid of the roaches .. The floors creak so bad. There’s barely any grass, and trash everywhere.There is piles of dog poop… See More>
      Review Author Icon

      anonymous

      Resident 2019

      10/14/2019

      I would not recommend this to my worst enemy!! Roaches everywhere you can't even cook without them coming out. I got robbed at gun point and my car window broken into and the company does not care anything about it!! They are selfish and only care about them. Please don't move here.

        Review Author Icon

        anonymous

        Resident 2019

        9/22/2019

        Horrible experiences with this apartment. First management is horrible, they don't pick up the phone at all and keep door to residents locked while the front door is unlocked. They never have any answers for anything that goes on around here. Water drainage here is horrible also, cars have been broken into, trash can constantly overfilled and flowing onto the ground. They're quick to charge you a fee for any and everything but not quick to solve problems for you as a renter. Right now we're going on 3rd day without power becuase one of their walls with the meter rack fell off completely pulling the meter rack out. When asked when they expect power to be on they have no answer and when I seen the people that was working on the issue they looked like a family instead of a work crew. Six months into this apartment and I kno for a fact I don't want to live here anymore. Ohhhh and I forgot about all of the roaches there's enough of them to have a conversation with all day!

          Review Author Icon

          anonymous

          Resident 2019

          4/15/2019

          The Morgan is a exceptional live on . I have lived here for over 5 years now and the staff is very professional and displays great customer service skills and has done a great job at making me and other tenants feel at home in "FAMILY ORIENTED ENVIRONMENT " i want to thank INDIA, SYMIRA, RYMISHA. TAYOONA & JASMIN, for doing so,and for FERNANDO for being prompt in addressing any maintenance issues that occurred even with me being at fault sorry lol ......l!!!!!!!!!!! THANK YOU ALL

            Manager

            4/16/2019

            The Morgan Apartment Homes
            Nothing makes our team feel better than a positive review from a happy resident. Thanks so much for the kind words!
            Review Author Icon

            anonymous

            Resident 2018

            8/18/2018

            I been living there for 2 weeks and once I was moving one of my neighbors came to me and my husband and ask if we wants to buy a drugs with him. We refused and at the same time felt unsafe, we don't have security one complex has an access to another and door of this is open all day long allowing strangers walking by. People keep look at us with creepy eyes trying to intimidate us I officially wants this place become better because we're right cross NRG Stadium. Parking lot needs more lights and also security as well.

              Review Author Icon

              anonymous

              Resident 2016 - 2017

              7/31/2017

              Don't move here! This is by far the worst complex I've ever lived in ! The apartment itself isn't that bad but the outside and the grounds are a dump. The parking lot is constantly covered in trash and discarded food. They will tow your car for any and everything! You can have anyone stay the night at your house unless there car has a visitors pass and they only give you one. The crime rate is through the roof. I do t ever walk my dog after dark anymore. The xomex is surround by other comers that are even worse than the Morgan. They are filled with ------ people. The complex is managed by people who do t care about their job and they change every month so no one ever knows anything. They allow solicitors to tape advertisements to your door so you will come home to 3 or 4 things on your door plus whatever they put up on your door and the parking lot will be covered in them. They roll their eyes when you try to get their help like its a huge hassle. The laundry room is always filthy and the machines never work.… See More>
                Review Author Icon

                Resident 221483

                Verified Resident 2015 - 2016

                3/2/2016

                So far everything is going ok. No problems with the staff in the office or the maintenance people. Anytime iput in a work order they take care of it right away. I dont have anything negative to say about this property. Would recommend to family

                  Manager

                  3/18/2016

                  The Morgan Apartment Homes
                  We appreciate your feedback. Hearing from our residents helps ensure that we are providing amenities and services that meet their expectations.
                  Review Author Icon

                  Resident 217670

                  Verified Resident 2015 - 2016

                  2/14/2016

                  Staff responds to maintenance requests very promptly and courteously. Grounds are well maintained. Noise level of neighbors is at a mininum. Close to work in the med ctr and a hike and bike trail that goes on for tens of miles - one of my favorite things about living here.

                    Review Author Icon

                    Resident 217397

                    Verified Resident 2016

                    2/12/2016

                    I have only lived here a week, but the apartment meets all my needs and checked off every box I had on my list. My neighbors seem to be friendly and quiet. The staff also seem ready and willing to answer any of my questions. I am satisfied with my it.

                      Review Author Icon

                      Resident 217395

                      Verified Resident 2015 - 2016

                      2/12/2016

                      While the apartments are located in a good location and are reasonably affordable, there are quite a few disadvantages to living in this community. Roaches upon move-in, potholes in the parking lot, and various unnecessary fees and regulations- like paying $75 for a visitor sticker- are a few. The only thing that has prevented me from reletting is the friendliness and help of some of the office staff. While these apartments are far from the worst, they definitely could use some improvement.

                        Review Author Icon

                        Resident 196737

                        Verified Resident 2015

                        11/9/2015

                        So far so good move here from out of town. Would recommend to a friend. Close to shops and transit line. Quiet neighborhood every neighbor that I've met thus far seem to be very nice. Office staff is very helpful and that is welcoming to me not being from here.

                          Manager

                          11/18/2015

                          The Morgan Apartment Homes
                          Thank you for taking the time to review our community. Please inform a member of our team if there is anything more we can do to enhance your experience with us.
                          Review Author Icon

                          Resident 188285

                          Verified Resident 2015

                          10/5/2015

                          I moved in a few days ago, and while I am relatively satisfied with my apartment, I did have a few problems. On a few occasions I was told by the leasing staff member I was working with that I'd get a call or email from them the next day and it wouldn't happen. I had to continuously be the one to follow up and ask about things because I was not being given follow-up information. When I moved in, I quickly noticed this complex isn't as nice as it looks online or in the model apartment. Multiple lights are out near the parking lot and around the perimeter of the complex. Walking to my apartment in minimal lighting makes me feel unsafe. My apartment had a lot of chipped paint and the 2 of the interior doors don't line up properly with the latches. Other than the minor issues with the inside of the apartment, I would recommend this place to someone on a budget and who isn't afraid to live in a somewhat rough neighborhood.

                            Manager

                            10/8/2015

                            The Morgan Apartment Homes
                            Thank you for bringing your concerns to our attention. Our on-site team has been notified and will investigate the situation further. If you require immediate assistance please contact the office via telephone.
                            Review Author Icon

                            Resident 186422

                            Verified Resident 2014 - 2015

                            9/25/2015

                            The office staff is really rude and unprofessional. Every time we go into the office there's always someone new, very high turn over. Our air condition has been leaking for a month and all they did was dump the water out instead of sealing the hole. There's a really bad roach problem, it is ridiculous. Also they've started a new parking rule where you can't really have visitors because they have to have a visitors pass which they only give you one. Most of the residents have the visitors passes because they weren't allowing anyone to buy a parking pass. So most of the visitors spots are already taken. The Foundation of the apartment has shifted so much even though they said the apartments were "fairly new". The door is hard to lock and unlock the key keeps getting stuck. Even security hasn't been on the premises lately, there use to be someone here at night but there hasn't been anyone in a while. I would not recommend anyone to move here at all.

                              Manager

                              10/8/2015

                              The Morgan Apartment Homes
                              We are disappointed to hear that your stay with us has not been to your satisfaction. If you have any additional comments or suggestions of how we may improve your experience with us, please e-mail our Cares Team at feedback@trinity-pm.com.
                              Review Author Icon

                              anonymous

                              Resident 2014 - 2015

                              9/22/2015

                              We are disappointed to hear that your stay with us has not been to your satisfaction. If you have any additional comments or suggestions of how we may improve your experience with us, please e-mail our Cares Team at feedback@trinity-pm.com.

                                Review Author Icon

                                Resident 184162

                                Verified Resident 2015

                                9/16/2015

                                At first I wasn't too sure if I wanted to move here, didn't really have a choice because of financial reasons. I'm glad I did because management is really trying to clean up the place and it shows. I can't wait to see the end result of this place..

                                  Manager

                                  9/18/2015

                                  The Morgan Apartment Homes
                                  Thank you for taking the time to review our community. Please inform a member of our team if there is anything more we can do to enhance your experience with us.
                                  Review Author Icon

                                  madankan

                                  prospectiveVisited 2015

                                  9/14/2015

                                  I think that's enough to say that even though my application was approved, I decided not to move in to their complex! Leasing office staff are extremely disorganized and unresponsive. I couldn't get hold of them to sign the lease after 3 weeks, more than 100 phone calls, and 10 times stopping by at their office. They promise to call you back, but they don't unless they see that you are really pissed off! Every time I would hear different thing depending whom I would ask. One would say my application is approved, the other would say it is still pending and we are working on it, you can come back tomorrow or the day after tomorrow ... Even at the move in day, the first time there was huge leak in the bathroom, so I asked them to fix it before I sign the lease cuz I couldn't be optimistic after that kind of experience in lease signing, and the second time the oven wasn't working and there was a roach in the bathroom... Long story short, even though I had paid 250$ nonrefundable for my application, I finally decided to withdraw my application, rather than moving to their… See More>
                                    Manager

                                    9/18/2015

                                    The Morgan Apartment Homes
                                    Thank you for your review. We pride ourselves on being able to provide the necessary amenities and customer service for our residents. We understand that you recently had issues with our team and I apologize for this. As I met with you on Friday 9/11/15, I was excited to overcome the issues you recently had with my team. I have had a meeting with them and addressed your concerns. As I researched your application, it looks like you leased 9/1. It usually takes about 24-48 for approval, given that we have received all documents. There was a delay in your rental verification which caused a delay in our decision. Your application was approved, therefore the money is not refundable which is stated in your application. Regarding the leak, our maintenance team went the same day to address the minor leak that was the result of a screw missing from the toilet. The oven was not broken, it was unplugged. Both items were addressed the same day. We do wish you the best and you can reach out to us at any time if you reconsider your decision at Morgan@trinity-pm.com or 713-665-3101.
                                    Review Author Icon

                                    Resident 183173

                                    Verified Resident 2015

                                    9/11/2015

                                    Apartment is in poor repair, and all the additional paint can't make that better. Cost cutting manifests in odd places, for instance the apartment has no carpet padding, but has a new stove. Needless, it's quite noisy when walking. Also, the first rainy day revealed all the roof leaks they decided to just paint over. I'm sure mold will be a problem shortly, if it isn't already. Various woodwork is falling apart, the cabinet have been repainted numerous times, and are a bit sticky. Additionally, there are tons of roaches, to the point where they're not just in the kitchen at night, but are running down the hallway during the day. Outside the apartment, walkways and grounds are dimly lit. The apartment car gate requires you to leave your car to input the gate code, which is a bit odd for something that's a security feature. The parking lot itself is a pothole slalom, and is poorly drained. The office staff are disorganised, and can be rude. One had a daughter that has 'pissed' herself in the office. Apparently the staff member couldn't take time off to change her daughter's clothes, so there was a piss covered child running around… See More>
                                      Manager

                                      9/18/2015

                                      The Morgan Apartment Homes
                                      We are disappointed to hear that your stay with us has not been to your satisfaction. If you have any additional comments or suggestions of how we may improve your experience with us, please e-mail our Cares Team at feedback@trinity-pm.com.
                                      Review Author Icon

                                      Resident 181332

                                      Verified Resident 2015

                                      9/6/2015

                                      The security around the complex is not the best. Given the area of the complex, it is unsettling when the gates are left open in the middle of the night. For the walk-in gates around the complex, a code or key get in would make me feel more safe. Bc as of now i do not feel comfortable walking around the complex at night

                                        Manager

                                        9/11/2015

                                        The Morgan Apartment Homes
                                        Thank you for your review. Constructive feedback helps us assess our strengths and weaknesses and allows us to provide our residents with an exceptional place to call home.
                                        Review Author Icon

                                        Resident 178289

                                        Verified Resident 2015

                                        9/30/2015

                                        Considering its rental price, it is a good apartment. I used to have bug issue. However, since the Morgan has biweekly pest control, we no longer have any bugs anymore. I appreciate their work on maintaining this apartment clean. Thanks for your help.

                                          Manager

                                          8/26/2015

                                          The Morgan Apartment Homes
                                          Thank you for taking the time to review our community. Please inform a member of our team if there is anything more we can do to enhance your experience with us.
                                          Review Author Icon

                                          Resident 178264

                                          Verified Resident 2015

                                          8/26/2015

                                          My experience in this community has been pleasant so far. The staff is friendly, my neighbors are friendly and the complex is quiet. The inside of the units is very clean and well kept. The only this I would say is that the complex is not as clean as it could be

                                            Manager

                                            8/26/2015

                                            The Morgan Apartment Homes
                                            We appreciate your feedback. Hearing from our residents helps ensure that we are providing amenities and services that meet their expectations.
                                            Review Author Icon

                                            Resident 168849

                                            Verified Resident 2015

                                            7/27/2015

                                            I moved into this apartment because it was supposed to be renovated and better than before. Wrong! When I came to move in, my apartment had not been cleaned 1 bit! They have roaches and I definitely don't think that I am getting my money's worth there. If you don't have to, please don't move to these apartments. Not all but some of the staff are so care free and act like they don't care about your issue and act as if it is "normal." I won't be renewing my lease and I expect my entire deposit back with how many issues I've had with these apartments.

                                              Manager

                                              7/27/2015

                                              The Morgan Apartment Homes
                                              We are disappointed to hear that your stay with us has not been to your satisfaction. If you have any additional comments or suggestions of how we may improve your experience with us, please e-mail our Cares Team at feedback@trinity-pm.com.
                                              Review Author Icon

                                              Resident 168832

                                              Verified Resident 2015

                                              7/27/2015

                                              When I first moved here it was stressful, they office team was mean, they threatened to call HPD on me for reasons that were not even lawful, and luckily lately there are smiles in the office, maintenence in nice, great location. There is enough parking for everyone but haven't experienced rodeo yet.

                                                Manager

                                                7/27/2015

                                                The Morgan Apartment Homes
                                                Thank you for your review. Constructive feedback helps us assess our strengths and weaknesses and allows us to provide our residents with an exceptional place to call home.
                                                Review Author Icon

                                                Resident 166697

                                                Verified Resident 2015

                                                7/20/2015

                                                very good so far. I'm been living here for one month not even, and the experience has been good so far and I hope still the same or even better the people at the office are very helpful and friendly and I also like the location since is very accessible to anywhere you want to g

                                                  Manager

                                                  7/27/2015

                                                  The Morgan Apartment Homes
                                                  Thank you for taking the time to review our community. Please inform a member of our team if there is anything more we can do to enhance your experience with us.
                                                  Review Author Icon

                                                  Resident 166616

                                                  Verified Resident 2014 - 2015

                                                  7/20/2015

                                                  Safe zone. Friendly staff. Decent looking units. Fairly priced. I've lived all together between this complex and the other a total of 4 years and I'm not looking forward to moving elsewhere anytime soon. The pool is something really nice and it always stays clean. Almost all neighbors are friendly and keep to themselves.

                                                    Manager

                                                    7/27/2015

                                                    The Morgan Apartment Homes
                                                    We appreciate your feedback. Hearing from our residents helps ensure that we are providing amenities and services that meet their expectations.

                                                    Floor Plans & Pricing

                                                    1 Bedroom

                                                    A1 Alegria 2

                                                    1 Bed, 1 Bath | 602 sq. ft.

                                                    $815 - $950

                                                    3 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    A2 Alegria 2

                                                    1 Bed, 1 Bath | 644 sq. ft.

                                                    $925 - $955

                                                    3 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    2 Bedrooms

                                                    B2 Alegria 2

                                                    2 Beds, 2 Baths | 844 sq. ft.

                                                    $1,039 - $1,250

                                                    3 Available Units

                                                    See Floor Plan Details

                                                    Disclaimer: Special, prices and availabilities subject to change.

                                                    epIQ Ratings

                                                    What is epIQ?

                                                    The epIQ Index gives you an accurate and authentic understanding of what life at a community is like prior to signing a lease, using a familiar letter grade & report card format.

                                                    epIQ Report Card

                                                    In partnership with SatisFacts™

                                                    Community epIQ Grade

                                                    D-
                                                    D-

                                                    Renter Ratings

                                                    D

                                                    Review Ratings

                                                    Noise

                                                    2.0

                                                    Grounds

                                                    2.0

                                                    Safety

                                                    1.0

                                                    Office Staff

                                                    1.5

                                                    Maintenance

                                                    1.0

                                                    Neighborhood

                                                    1.0

                                                    Survey Ratings

                                                    SatisFacts™ Tour Survey

                                                    SatisFacts™ Move-In Survey

                                                    SatisFacts™ Maintenance Survey

                                                    SatisFacts™ Renewal Survey

                                                    Review Count

                                                    C-

                                                    Number of reviews in the past 365 days

                                                    2

                                                    Manager’s Review Engagement

                                                    F

                                                    Percentage of reviews responded to

                                                    0.00%

                                                    Manager’s Review Reply Time

                                                    F

                                                    Average time to respond to reviews

                                                    N/A

                                                    View Community Timeline
                                                    View Community Timeline

                                                    Features & Amenities

                                                    Laundry
                                                    • Laundry On-Site
                                                    • Washer and Dryer Included in Apartment Home
                                                    Parking
                                                    • Parking
                                                    Pets
                                                    • dog Allowed
                                                      Restrictions: Pet Welcome Upon Approval. Breed Restriction apply. Limit of 2 pets per home (Combined weight cannot exceed 50 pounds). Non-refundable pet fee is $300 per pet. Monthly pet rent of $25 will be charged per pet. The Following breeds are recognized by AKA aggressive breeds and are restricted and will not be allowed: Akita, Chow, Doberman, German Shepard, Mastiff, Pit Bull, Rottweiler, Siberian Husky, and Wolf Hybrids. Any mixed breeds of these breeds are also prohibited.. Pet Limit: 1
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    • cat Allowed
                                                      Restrictions: Pet Welcome Upon Approval. Breed Restriction apply. Limit of 2 pets per home (Combined weight cannot exceed 50 pounds). Non-refundable pet fee is $300 per pet. Monthly pet rent of $25 will be charged per pet. The Following breeds are recognized by AKA aggressive breeds and are restricted and will not be allowed: Akita, Chow, Doberman, German Shepard, Mastiff, Pit Bull, Rottweiler, Siberian Husky, and Wolf Hybrids. Any mixed breeds of these breeds are also prohibited.. Pet Limit: 1
                                                      Less Info
                                                      More Info
                                                    Other
                                                    • Air Conditioner
                                                    • Business Center
                                                    • Cable & Satellite
                                                    • Ceiling Fan
                                                    • Clubhouse
                                                    • Courtyard
                                                    • Discounts Available
                                                    • DishWasher
                                                    • Fitness Center
                                                    • Furnished Available
                                                    • Gated Access
                                                    • High-Speed Internet
                                                    • Large Closets
                                                    • Microwave
                                                    • On-Site Maintenance
                                                    • On-Site Management
                                                    • Patio
                                                    • Playground
                                                    • Pool
                                                    • Refrigerator
                                                    • Short Term Lease Available
                                                    • Window Coverings
                                                    Show Less
                                                    Show More

                                                    Leasing

                                                    Welcome home to Alegria II apartments, perfectly located in the heart of Houston, Texas. Living here means you will have easy access to your favorite hot spots, restaurants, shopping, and schools. Major highways are close by, making your daily commute a breeze. Everything you need and want surrounds our apartment community, giving you more time to enjoy what you love.
                                                    Show Less

                                                    Office Hours

                                                    • Sunday: Closed
                                                    • Monday - Friday: 08:30 AM - 05:30 PM
                                                    • Saturday: 10:00 AM - 05:00 PM

                                                    Questions & Answers (1)

                                                    Anonymous
                                                    Asked on: 03/19/2018
                                                    Q: How easy is it to find guest parking?

                                                    Frequently Asked

                                                    Based on 109 number of votes by renters, The Morgan Apartment Homes is currently rated 3 out of 5 stars.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 2/5 stars in our renters grounds survey, which is considered poor. The grounds are in a state of disrepair and need immediate attention.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 1/5 stars in our renters maintenance survey, which is considered poor. The maintenance team is unresponsive and ineffective in addressing issues.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 2/5 stars in our renters noise survey, which is considered poor. The noise level is consistently loud and disruptive, making it difficult to live in the complex.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 1/5 stars in our renters safety survey, which is considered poor. The complex is very unsafe and poses serious risks to residents.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 1/5 stars in our renters neighborhood survey, which is considered poor. The complex is located in a very undesirable and unsafe neighborhood with limited or no access to local attractions and services.
                                                    The Morgan Apartment Homes is rated 1.5/5 stars in our renters staff survey, which is considered poor. The staff is unresponsive and unhelpful, making it difficult to live in the complex.
                                                    dog Allowed
                                                    Restrictions: Pet Welcome Upon Approval. Breed Restriction apply. Limit of 2 pets per home (Combined weight cannot exceed 50 pounds). Non-refundable pet fee is $300 per pet. Monthly pet rent of $25 will be charged per pet. The Following breeds are recognized by AKA aggressive breeds and are restricted and will not be allowed: Akita, Chow, Doberman, German Shepard, Mastiff, Pit Bull, Rottweiler, Siberian Husky, and Wolf Hybrids. Any mixed breeds of these breeds are also prohibited.
                                                    Pet Limit: 1
                                                    cat Allowed
                                                    Restrictions: Pet Welcome Upon Approval. Breed Restriction apply. Limit of 2 pets per home (Combined weight cannot exceed 50 pounds). Non-refundable pet fee is $300 per pet. Monthly pet rent of $25 will be charged per pet. The Following breeds are recognized by AKA aggressive breeds and are restricted and will not be allowed: Akita, Chow, Doberman, German Shepard, Mastiff, Pit Bull, Rottweiler, Siberian Husky, and Wolf Hybrids. Any mixed breeds of these breeds are also prohibited.
                                                    Pet Limit: 1
                                                    1 Bed, 1 Bath
                                                    2 Beds, 1 Bath
                                                    2 Beds, 2 Baths
                                                    Autumn Specials - The Hot Summer has brought us this great Fall Weather! So why not match the energy with these Great Fall Specials we are having at Alegria 1 and 2...

                                                    Check Availability

                                                    The Morgan Apartment Homes

                                                    June 2024

                                                    Sun
                                                    Mon
                                                    Tue
                                                    Wed
                                                    Thu
                                                    Fri
                                                    Sat
                                                    1
                                                    2
                                                    3
                                                    4
                                                    5
                                                    6
                                                    7
                                                    8
                                                    9
                                                    10
                                                    11
                                                    12
                                                    13
                                                    14
                                                    15
                                                    16
                                                    17
                                                    18
                                                    19
                                                    20
                                                    21
                                                    22
                                                    23
                                                    24
                                                    25
                                                    26
                                                    27
                                                    28
                                                    29
                                                    Beds

                                                    0

                                                    Baths

                                                    0

                                                    Is this your community?

                                                    Claim your community to update listing information, capture leads, and respond to reviews!

                                                    The Morgan Apartment Homes is a 602 - 844 sq. ft. apartment in Houston in zip code 77054. This community has a 1 - 2 Beds, 1 - 2 Baths, and is for rent for $815 - $1,250. Nearby cities include Bellaire, Stafford, Galena Park, Sugar Land, and Missouri City.

                                                    Your privacy and identity are important to us. Please review the Terms and Guidelines before sharing private or non-public information with matches.