Review History for Verified Resident 1118298

The Kacey at Kingwood


Review Author Icon

Resident 1118298

Verified Resident 2021 - 2023

3/5/2023

I feel that I pay too much in rent and the quality of this apartment is low.Maintenance doesn't do their job. Office staff is very unprofessional. They don't answer phones and they have made a lot of errors. I have been charged unnecessary fees because someone doesn't know how to do their job.
    Manager

    3/14/2023

    The Kacey at Kingwood
    We are sorry to hear that your experience at The Kacey at Kingwood has not met your expectations. We take your concerns very seriously and would like to apologize for any inconvenience you have experienced due to maintenance or administrative issues. We strive to provide our residents with the best possible living experience, and we regret that we have fallen short in your case. We want to assure you that we are taking steps to address the issues you have raised, including training our staff to provide better customer service, improving maintenance procedures, and addressing any billing errors. If there is anything specific that we can do to address your concerns or make your experience better, please do not hesitate to reach out to us directly. We value your feedback and appreciate the opportunity to improve our community. Thank you for choosing The Kacey at Kingwood as your home, and we hope to work with you to improve your experience.

    Review 36 out of 73

    Share This Review

    Check Availability

    The Kacey at Kingwood

    July 2024

    Sun
    Mon
    Tue
    Wed
    Thu
    Fri
    Sat
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    Beds

    0

    Baths

    0

    Share This Review