Edgewater at Klein
#3,261 #6 #467

What is epIQ?

Edgewater at Klein

7303 Spring Cypress Road, Spring, TX 77379
(156 Reviews)
$1,053 - $6,145/mo

Edgewater at Klein Reviews

(148)

3.5 rating

See Details

156 total reviews

(

Verified

)

Verified
Reviews with the Verified Badge are from residents or prospects surveyed directly from SatisFacts™ at the community, ensuring reviews are from real residents or prospects!

Sort:

  • Newest Activity
  • Recently Lived In
  • Review Rating
Review Author Icon

Resident 1257643

Verified Resident 2015 - 2024

6/20/2024

I moved in about May of 2015. My time in this community has been lovely. I've had very little issue with neighbors or absolutely no issues with the leasing staff. When an issue has come up the leasing staff has promptly taken care and resolved the issue.

    Manager

    6/20/2024

    Edgewater at Klein
    Hello! Thank you for taking the time to share this wonderful review! We are thrilled to hear that our dedicated staff has provided you with a great living experience. They work hard to ensure everyone enjoys the same quality of service, so your feedback is greatly appreciated. We love having you as a resident, and if there's anything we can do to make your time at Edgewater even better, please don't hesitate to reach out!
    Review Author Icon

    Resident 1254757

    Verified Resident 2023 - 2024

    6/4/2024

    I have been renting here almost a year. And the main problem with this location is parking. There is no parking unless you rent parking for $45 extra a month. Therefore I have to park really far away from my apartment and walk and that is unacceptable to me. I pay rent here I should have at least one parking space. Instead. Fighting visitors and family members and households with more than one car for the limited free parking. Coming home from work, i don't get home till after dark and always have to walk far. And if you park in the paid spaces they will tow your car. I was towed picked my car up within 5 hours and charged $205. Edgewater management refuse to help me unless I rent parking.

      Manager

      6/7/2024

      Edgewater at Klein
      Hello! Thank you for sharing your feedback about our community. We're sorry to hear about your concerns and would appreciate the opportunity to discuss them further. If you'd like to talk more about this, please contact us at feedback@hayden-properties.com.
      Review Author Icon

      Resident 1253579

      Verified Resident 2023 - 2024

      5/28/2024

      my overall experience is good, few issues with the safety and maintenance make me reconsidere renew my contract. Maintenance crew try to do their best, but lack of materials make their work hard. Also a noted I don't care actitud from the manager experienced by myself. living experience 90% safety 70% Maintenance 10%

        Manager

        5/29/2024

        Edgewater at Klein
        Hello! Thank you for taking the time to provide your feedback. We use it to continuously improve our community. We would love the opportunity to discuss your concerns in more detail to better understand them. Please reach out to us at feedback@hayden-properties.com. We look forward to hearing from you.

        Updated Review

        Review Author Icon

        Resident 1117024

        Verified Resident 2022 - 2024

        5/4/2024

        The Edgewater at Klein Apartments are a great place to live. Good access to major shopping, pharmacies, grocery stores. The staff are friendly & always helpful to resolve issues. Maintenance is good. Usually 24 hr turnaround. Grounds are kept neat. Very comfortable living experience. I would recommend these apartments as they are spacious & well maintained.

          Manager

          5/7/2024

          Edgewater at Klein
          Thank you for the review, we're glad our staff has been helpful and our maintenance team is doing a great job!
          Review Author Icon

          Resident 1247184

          Verified Resident 2023 - 2024

          4/26/2024

          Very timely on responding to repairs. Roaches are horrible and I have asked twice for pest control and no one has cone out. Besides the roaches all good. There is no propane in grills around the pool.

            Manager

            4/26/2024

            Edgewater at Klein
            Thanks for your feedback! We're glad to hear our response time for repairs has been satisfactory. We apologize for the pest control oversight and will address it promptly. We'll also look into the propane situation at the pool area. Thanks for bringing these issues to our attention.
            Review Author Icon

            Resident 1247028

            Verified Resident 2023 - 2024

            4/25/2024

            It has been a great experience Annekia Spivey is excellent at doing her job and keeping u informed on things the housing area is well kept by maintenance and everyone in the front office is very friendly

              Manager

              4/26/2024

              Edgewater at Klein
              Thank you for your kind words! We're thrilled to hear about your positive experience with Anekka and our maintenance team. We're committed to keeping our housing area well-maintained and ensuring excellent customer service from our front office staff. We appreciate your feedback!
              Review Author Icon

              Resident 1245450

              Verified Resident 2023 - 2024

              4/18/2024

              I have lived here 6 months. I am impressed with th yard maintenance. Our outside beauty in trees and the ponds and grass are always maintained. The office staff is responsive and kind. They helped me several times.

              Manager

              4/22/2024

              Edgewater at Klein
              Hi there! Thanks for the great review. We're thrilled to hear you're enjoying your time at Edgewater. We're dedicated to providing the best living experience possible, from our landscaping to our customer service. Thanks again for the awesome review!
              Review Author Icon

              Resident 1240487

              Verified Resident 2020 - 2024

              4/2/2024

              I have had lots of positive experiences here and been able to address most problems constructively. The two addresses once the properties were merged seems to be an ongoing delivery issue, and it would be better if we had new door insignia saying both the apartment number and whether it is 7303 or 7215 Spring Cypress Road. Edgewater is marketed as a luxury community but I am not sure the long-term staff always buy into what that means, which is that we are consumers, who are expecting to be treated well, and we have a choice about where we live! I requested early on from management that we are communicated with. However there are times we receive last minute messages implying our home is accessible to staff and workers at times convenient to them, 'corral your dog' for some kind of 'inspection' for example, well I don't like crating my animal for any length of time, she will get distressed, also we should not be using words like inspection! Whenever I lived in other places they left a 'calling card' if someone came into my apartment, that does not happen here. There is too much coming into my apartment overall,… See More>
                Manager

                4/4/2024

                Edgewater at Klein
                Hello! We sincerely appreciate the time you've taken to share your valuable feedback with us. Your concerns are important, and we recognize the need to address them directly. It is our goal as a company to ensure an exceptional living experience for all our residents, and it's evident that we have fallen short in this instance, which is always difficult to acknowledge. We would greatly appreciate the opportunity to discuss your feedback in more depth. If you're willing, please reach out to us at feedback@hayden-properties.com, and we can arrange a conversation at your earliest convenience. Rest assured, we will be eagerly awaiting your message. Once again, thank you for providing us with such detailed feedback. Your input is incredibly valuable in our ongoing efforts to enhance our community. We eagerly anticipate the opportunity to speak with you soon.

                Updated Review

                Review Author Icon

                Resident 995418

                Verified Resident 2019 - 2024

                4/2/2024

                Management sends emails but nothing happens-gate is always broken, trash always around dumpsters, 3 adults and multiple children in 1 bedroom apartments, dog feces and trash all in grass, lawn maintenance horrible weeds and dead shrubs, loud music and parties at pools alright long, drug dealer and human trafficking neighbors?very unsafe

                  Manager

                  4/4/2024

                  Edgewater at Klein
                  Thank you for taking the time to provide us with this valuable feedback. At our community, we strive to deliver an exceptional living experience, so it's disheartening to learn that we've fallen short in this instance. We would love to have the opportunity to discuss this with you directly. Please don't hesitate to contact us at feedback@hayden-properties.com. We eagerly await your message.
                  Review Author Icon

                  Resident 1229977

                  Verified Resident 2023 - 2024

                  2/27/2024

                  Overall, I am very pleased with these apartments. Only complaints are my stompy upstairs neighbors and occasionally people go to the pool late night with very loud music.( I don't mind swimming at night with no loud music but they turn the volume up very very loud). This has probably only happened 3 times.

                    Manager

                    2/27/2024

                    Edgewater at Klein
                    We're delighted to hear that you're generally pleased with the apartments; however, we'll address the issue of noisy upstairs neighbors and late-night pool music to ensure a more peaceful environment for all residents can you send us an email directly to feedback@hayden-properties.com?
                    Review Author Icon

                    Resident 1226694

                    Verified Resident 2019 - 2024

                    2/15/2024

                    Pros: The apartment has nice size rooms. The office is quick to respond to all maintenance issues that may arise. The facilities are kept clean. The office holds monthly gathering events for all residents. The staff are friendly and courteous. Cons: covered parking is over-priced and price changes upon renewal. The Valet garbage service is not optional. You can hear your neighbors beside you and above you loudly. The trees around the complex are overgrown and hanging down. There is no play area for kids so they are all over playing. The appliances are cheap and old.

                      Manager

                      2/15/2024

                      Edgewater at Klein
                      Hi! We appreciate you taking the time to share your valuable feedback. It helps us in pinpointing areas for improvement in our communities, making your review truly valuable! If you'd like to dive deeper into your concerns, don't hesitate to contact us at feedback@hayden-properties.com. We're eager to have a more detailed discussion with you. Looking forward to hearing from you soon!
                      Review Author Icon

                      Resident 1223857

                      Verified Resident 2023 - 2024

                      2/6/2024

                      Location isn't bad in truth. I will note the apartments are dated when it comes to having old carpet, and some very aged/junk appliances. With the apartment cost being affordable, that lends itself to tenants that have no respect for other tenants with rudeness, noise, trash, and disrespect of the apartment amenities. Maintenance takes shortcuts, as an example: An A/C unit was replaced this last summer due to failing. They removed the conduit that holds the wire form the disconnect to the A/C unit and simply installed a set of wires from the disconnect to the A/C unit. That's a code violation and safety hazard. With something as simple as that I question what other short-cuts the teams take here...

                        Manager

                        2/12/2024

                        Edgewater at Klein
                        Hello! Thank you for taking time to leave us this feedback. We would like to discuss these concerns in more detail at your earliest convenience. Please reach out to feedback@hayden-properties.com. We will be looking forward to your message!
                        Review Author Icon

                        Resident 1222217

                        Verified Resident 2022 - 2024

                        2/1/2024

                        It's my first apartment and I've been here going on 2 years they are excellent at taking care of maintenance requests. The community is quite and very friendly . It's a very recommended place to stay if you are looking for a new home !

                          Manager

                          2/1/2024

                          Edgewater at Klein
                          Hello! Thank you for the fantastic review. We are so happy to hear that you have enjoyed calling Edgewater home. Please let us know if there's anything we can do to make your time at Edgewater more enjoyable.
                          Review Author Icon

                          Resident 1221684

                          Verified Resident 2021 - 2024

                          1/30/2024

                          It's a wonderful community! The neighbors are mostly quiet. The office staff is friendly. Maintenance requests are completed efficiently and in a timely manner. The office holds regular events to promote interaction with tenants. I would say that Edgewater is one of the best apartments we've ever lived in!

                            Manager

                            1/31/2024

                            Edgewater at Klein
                            Wow! Thank you so much for taking the time to leave us this wonderful review! We are so happy to hear that you have enjoyed calling Edgewater home. Our staff works extremely hard to provide all resident with a fantastic living experience, so it is nice to hear that you have experienced that same level of care. As always, if there's anything we can do to improve your time at our community, please feel free to reach out and let us know!
                            Review Author Icon

                            Resident 1221683

                            Verified Resident 2023 - 2024

                            1/30/2024

                            Living here is ok but the only thing about that is maintenance wont do there job ive put in a reguest for roaches plenty of times no one will come and exterminate ,edgewater tried to lie and say they came one day but i was home all day that day and no one came so mainstance needs to do their job and stop sitting on golf carts all day and help the people that are asking for their help And i think edgewater needs to assign parking because im constantly having to fight for parking everytime i get home people who don't live there are living there or are sleeping there for a couple of days and no one really wants car ports if edgewater is going to have such things make it apart of the rent and not a separate thing. even better the cars that are suppose to be there have tags for them and for the so called visitors the tenant needs 3 visitor passes allowing them to stay whenever they have visitors

                              Manager

                              1/31/2024

                              Edgewater at Klein
                              Hello! Thank you for the feedback. We genuinely appreciate these reviews because it shines light on where we can improve. We would love to get a chance to discuss these concerns in more detail. Please feel free to reach out to feedback@hayden-properties.com. We will be on the lookout for your email. Thank you!

                              Updated Review

                              Review Author Icon

                              Resident 1090013

                              Verified Resident 2022 - 2024

                              1/30/2024

                              There are many things about the EDGEWATER to like. First the rent is reasonable. Compared to places in area they are very competitive. Second the response to maintenance requests is excellent! They make it easy to turn in requests. Third the office staff, are knowledgeable and helpful. They do try to accommodate residents with situations and requests. . There is a downside to living here and that is the age of the complex. For me the number one issue is the kitchen appliances. They are very outdated and need to be replaced. . My flooring is scarred and needs to be replaced. I realize that the management is at the mercy of corporate and I hope that something can be done about the appliances.

                                Manager

                                1/31/2024

                                Edgewater at Klein
                                Hi there! We appreciate your feedback, and we're happy to learn that you are generally content with your time at Edgewater. Our aim is to offer a superb living experience for all Edgewater residents. Your input on areas for improvement is valued, and we'll certainly take it into account moving forward. If there's anything else we can do to enhance your stay at Edgewater, please feel free to reach out. Your satisfaction is our priority!
                                Review Author Icon

                                Resident 1221615

                                Verified Resident 2018 - 2024

                                1/30/2024

                                Not bad for the most part. The non gloss stuff paint makes it impossible to clean it can get only be repainted. The "courtesy patrol" is a joke that stops doing anything after the front office closes for the day. And the staff just seems to run you in circles about trying to make any complaints about anything after hrs.

                                  Manager

                                  1/31/2024

                                  Edgewater at Klein
                                  Hello! We appreciate you taking the time to share your feedback with us. It saddens us to learn that your experience at Edgewater has not met your expectations. Our goal is to ensure a positive living experience for all residents, and it appears we may have fallen short in your case. We would welcome the opportunity to dive into the specifics of your concerns. If you wish to discuss this further, please don't hesitate to contact us at feedback@hayden-properties.com. We eagerly await your message.
                                  Review Author Icon

                                  Resident 1220179

                                  Verified Resident 2023 - 2024

                                  1/25/2024

                                  I have had a pretty decent experience living in this apartment complex. Maintenance tends to come fairly quickly and get the job done, there are a good number of amenities (a pool, workout room, yoga room, some other things I am forgetting), and the front office has been good about scheduling the occasional get together for residents that want to go. I have yet to have a bad experience with one of the residents, fingers crossed.

                                    Manager

                                    1/26/2024

                                    Edgewater at Klein
                                    Hello! Thank you for taking the time to leave us this fantastic review of our community! We are so happy to hear that you are enjoying your time at Edgewater. Our staff works extremely hard to ensure everyone has a positive living experience, so it is nice to hear you have experienced that same level of care. Again, thank you for the kind review!
                                    Review Author Icon

                                    Resident 1220144

                                    Verified Resident 2022 - 2024

                                    1/25/2024

                                    Love living here. Everyone is fantastic. Staff is knowledgeable, maintenance is prompt and fast. It is a pleasure to be here and enjoy the amenities and will recommend this complex to everyone. Thank you.

                                      Manager

                                      1/26/2024

                                      Edgewater at Klein
                                      We greatly appreciate your positive feedback and are thrilled to hear that you love living in our community. It's wonderful to know that you find everyone here to be fantastic, and we're proud of our knowledgeable staff and prompt maintenance service. We're delighted that you're enjoying the amenities, and we sincerely thank you for recommending our complex to others. If there's ever anything you need or any way we can enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. Thank you for being a valued member of our community!
                                      Review Author Icon

                                      Resident 1218470

                                      Verified Resident 2023 - 2024

                                      1/19/2024

                                      It is a quiet community. Most of the store are closeby. The management is really approachable. Assists me in whatever problems i had in my apartment. And they have programs too for resident to socialize.

                                      Manager

                                      1/19/2024

                                      Edgewater at Klein
                                      Hello! Thank you for taking the time to leave us this fantastic review of our community! We are so happy to hear that you have enjoyed your time at Edgewater. Our team works really hard to provide everyone with a fantastic living experience. It is nice knowing that you received this level of care. If you have any suggestions on how to improve the community, or need anything, please do not hesitate to reach out!

                                      Updated Review

                                      Review Author Icon

                                      Resident 1099616

                                      Verified Resident 2016 - 2024

                                      1/2/2024

                                      Good community to live in. Maintenance staff are very good and respond quickly. Good location for all the stores, malls, and schools. Highly rated Klein ISD. A lot of parking is available to residents and guests.

                                        Manager

                                        1/2/2024

                                        Edgewater at Klein
                                        Hello! Thank you so much for leaving us a review! We are so happy to hear that our amazing staff has provided you with a great living experience. As always, please let us know how we can make your time at Edgewater even better!
                                        Review Author Icon

                                        Resident 1212262

                                        Verified Resident 2023

                                        12/28/2023

                                        For starters, coming to view the apartments, I had nothing but a pleasant experience with George. He was extremely knowledgeable and very friendly. The office atmosphere was super friendly and decorated beautifully. I picked out my apartment and was told that due to the heavy storms my apartment wouldn't be ready in time. Somehow George made it possible and it was ready for move in on my promised date. I have had nothing but good experience here. However, I did at some point request a covered parking because parking does suck! I was never given a "yes" answer to my request.

                                          Manager

                                          12/29/2023

                                          Edgewater at Klein
                                          Thank you for sharing your positive experience with our friendly staff and office atmosphere. We're delighted we could accommodate your move-in date despite the challenges. We will be sure to reach out about your carport as soon as possible. Please let us know how else we can help improve your time at Edgewater!
                                          Review Author Icon

                                          Resident 1211885

                                          Verified Resident 2013 - 2023

                                          12/26/2023

                                          The atmosphere has changed, and there are more dog messes, smoking, and loud cars, but definitely more activities, and areas to be in like the dog grooming station, car wash station, and gym. The trash service seems to be hit or miss as well, and the gate is constantly broken.

                                            Manager

                                            12/29/2023

                                            Edgewater at Klein
                                            Hello, thank you for the honest feedback. We would love a chance to discuss these concerns in more detail. Should you feel the need to discuss further, please feel free to reach out to feedback@hayden-properties.com.
                                            Review Author Icon

                                            Resident 1211175

                                            Verified Resident 2023

                                            12/23/2023

                                            Tour was nice. George was helpful. Apple is sweet as well. Lease process was difficult for first time person. Move in was fine. Utilities are fine, gym equipment breaks and inform when pools are close

                                              Manager

                                              12/26/2023

                                              Edgewater at Klein
                                              Hello! Thank you for taking the time to leave us this valuable feedback. We will take this feedback into account moving forward, and work to improve our processes to enhance these areas of Edgewater at Klein. As always, please let us know how we can improve your living experience at Edgewater!
                                              Review Author Icon

                                              Resident 1210480

                                              Verified Resident 2023

                                              12/21/2023

                                              I had heard horror stories about maintenance and repairs when renting. That has not turned out to be true here. They are fantastic! Very prompt in responding to work orders and making repairs. Also very visible around the complex. Very pleased!!!

                                                Manager

                                                12/21/2023

                                                Edgewater at Klein
                                                Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that our maintenance and repair services have exceeded your expectations. Providing prompt and efficient service is a top priority for us, and we're glad to know that you've had a positive experience with our team. It's great to hear that our team is visible around the complex, as we believe in maintaining an active presence to address any concerns or issues promptly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your kind words about our efforts. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any additional feedback, please feel free to reach out. We value your input and look forward to continuing to provide you with excellent service.

                                                Floor Plans & Pricing

                                                1 Bedroom

                                                Cado

                                                1 Bed, 1 Bath | 597 sq. ft.

                                                $1,053 - $3,245

                                                4 Available Units

                                                See Floor Plan Details

                                                Brazos

                                                1 Bed, 1 Bath | 624 sq. ft.

                                                $1,084 - $3,020

                                                4 Available Units

                                                See Floor Plan Details

                                                Houston

                                                1 Bed, 1 Bath | 700 sq. ft.

                                                $1,098 - $3,468

                                                4 Available Units

                                                See Floor Plan Details

                                                Disclaimer: Special, prices and availabilities subject to change.

                                                epIQ Ratings

                                                What is epIQ?

                                                The epIQ Index gives you an accurate and authentic understanding of what life at a community is like prior to signing a lease, using a familiar letter grade & report card format.

                                                epIQ Report Card

                                                In partnership with SatisFacts™

                                                Community epIQ Grade

                                                A
                                                A

                                                Renter Ratings

                                                B

                                                Review Ratings

                                                Noise

                                                3.6

                                                Grounds

                                                3.7

                                                Safety

                                                3.2

                                                Office Staff

                                                4.1

                                                Maintenance

                                                3.9

                                                Neighborhood

                                                4.1

                                                Survey Ratings

                                                SatisFacts™ Tour Survey

                                                SatisFacts™ Move-In Survey

                                                SatisFacts™ Maintenance Survey

                                                SatisFacts™ Renewal Survey

                                                Review Count

                                                A

                                                Number of reviews in the past 365 days

                                                35

                                                Manager’s Review Engagement

                                                A+

                                                Percentage of reviews responded to

                                                100.00%

                                                Manager’s Review Reply Time

                                                A+

                                                Average time to respond to reviews

                                                1.46 days

                                                View Community Timeline
                                                View Community Timeline

                                                Features & Amenities

                                                Laundry
                                                • Washer/Dryer
                                                Parking
                                                • Carport
                                                • Garage
                                                Pets
                                                • Cats Allowed
                                                  Fee: $400. Rent: $25. Comments: $400 one-time fee for first pet, $250 for each additional.
                                                  Less Info
                                                  More Info
                                                • Dogs Allowed
                                                  Fee: $400. Rent: $25. Comments: $400 one-time fee for first pet, $250 for each additional.
                                                  Less Info
                                                  More Info
                                                Other
                                                • 24-Hour Fitness Center
                                                • 24-Hour Package Locker Room
                                                • BBQ Grills
                                                • Balcony or Patio
                                                • Built-in Desks
                                                • Business Center
                                                • Car Care Stations with Vacuums
                                                • Ceiling Fan
                                                • Clubhouse
                                                • Co-working Spaces
                                                • Coffee Bar
                                                • Community Lounge with Kitchens
                                                • Curved Shower Rods
                                                • Faux Wood Blinds
                                                • Gated Access
                                                • Gourmet Kitchen
                                                • Hardwood Flooring
                                                • Lake Front Terrace
                                                • Microwave
                                                • Mirrored Wardrobe Doors
                                                • On-Site Maintenance
                                                • On-Site Management
                                                • Outdoor Patio with Fire Pit
                                                • Package Receiving Service
                                                • Pet Park
                                                • Pet Wash and Grooming Stations
                                                • Pool
                                                • Short Term Lease Available
                                                • Storage Space
                                                • Track Lighting
                                                • Valet Trash Service
                                                • Walk In Closets
                                                • Yoga Studio
                                                Show Less
                                                Show More

                                                Leasing

                                                Welcome to the Edgewater at Klein Apartment homes. Relax on a misting porch on a private lake, or exercise in a state of the art fitness center. Come enjoy the abundance of luxury amenities like our resident clubhouse with communal kitchens, indoor and outdoor game areas, sparkling pools, and more. We are located in the Klein Independent School District, near Kuehnle Elementary, Krimmel Middle School, and Klein High School. Just minutes from Interstate 45, Edgewater at Klein is resort living with the convenient location of Spring/Klein. You will find shopping and commuting a breeze. Inside your apartment home, you will find modern appliances, plank flooring in first-floor units, and built-in desks and bookshelves. We are happy to invite your furry family members to enjoy the community pet spa and dog park as well! Come meet one of our attentive team members today! You will find so much to love about Edgewater at Klein.
                                                Show Less

                                                Office Hours

                                                • Sunday: Closed
                                                • Monday - Friday: 09:00 AM - 06:00 PM
                                                • Saturday: 10:00 AM - 05:00 PM
                                                This community is managed by

                                                Hayden Properties

                                                A
                                                A
                                                Communities
                                                9

                                                Questions & Answers (0)

                                                Frequently Asked

                                                Based on 156 number of votes by renters, Edgewater at Klein is currently rated 3.5 out of 5 stars.
                                                Edgewater at Klein is rated 3.7/5 stars in our renters grounds survey, which is considered average. The grounds are okay, but could use some improvement.
                                                Edgewater at Klein is rated 3.9/5 stars in our renters maintenance survey, which is considered average. The maintenance team is sometimes slow to respond or not fully effective in resolving issues.
                                                Edgewater at Klein is rated 3.6/5 stars in our renters noise survey, which is considered average. The noise level can sometimes be disruptive, but not to a significant extent.
                                                Edgewater at Klein is rated 3.2/5 stars in our renters safety survey, which is considered below average. The complex has significant safety concerns that need immediate attention.
                                                Edgewater at Klein is rated 4.1/5 stars in our renters neighborhood survey, which is considered good. The complex is located in a generally safe and desirable neighborhood with good access to local attractions and services.
                                                Edgewater at Klein is rated 4.1/5 stars in our renters staff survey, which is considered good. The staff is generally helpful and responsive, with occasional lapses.
                                                Managers have responded to 100% of their community reviews in the past year.
                                                Managers have replied within 1.46 days to their community reviews in the past year.
                                                Hayden Properties
                                                Cats Allowed
                                                Fee: $400
                                                Rent: $25
                                                Comments: $400 one-time fee for first pet, $250 for each additional.
                                                Dogs Allowed
                                                Fee: $400
                                                Rent: $25
                                                Comments: $400 one-time fee for first pet, $250 for each additional.
                                                1 Bed, 1 Bath
                                                2 Beds, 1 Bath
                                                2 Beds, 2 Baths
                                                3 Beds, 2 Baths

                                                Contact Property

                                                Edgewater at Klein

                                                June 2024

                                                Sun
                                                Mon
                                                Tue
                                                Wed
                                                Thu
                                                Fri
                                                Sat
                                                1
                                                2
                                                3
                                                4
                                                5
                                                6
                                                7
                                                8
                                                9
                                                10
                                                11
                                                12
                                                13
                                                14
                                                15
                                                16
                                                17
                                                18
                                                19
                                                20
                                                21
                                                22
                                                23
                                                24
                                                25
                                                26
                                                27
                                                28
                                                29
                                                Beds

                                                0

                                                Baths

                                                0

                                                Edgewater at Klein is a 597 - 1,139 sq. ft. apartment in Spring in zip code 77379. This community has a 1 - 3 Beds, 1 - 2 Baths, and is for rent for $1,053 - $6,145. Nearby cities include Woodlands, The Woodlands, Shenandoah, Tomball, and Magnolia.

                                                Your privacy and identity are important to us. Please review the Terms and Guidelines before sharing private or non-public information with matches.